Egyedi darabok.

R nineT-átépítések.
Hide Motorcycle.

A boxer szívén végzett munka okozott némi fejtörést Hideya Togashi számár: a nyers, kezeletlen alumíniumtank egyszerűen nem teszi lehetővé a hibázást a gyártás során. Togashi több mint egy hónapot töltött a tökéletesítésével. De megérte: elegáns vonalú formája tökéletesen illeszkedik a motor időtlen, klasszikus és atletikus dizájnjához.

+ További információk

Old School Engineering.

Old School Engineering.

R nineT-átépítés deluxe: a BMW Motorrad meghívást kapott egy átépítőversenyre Párizsba. Francia átépítőket kértek fel, hogy nyújtsák be terveiket egy R nineT-átépítésre. A terveket a Fred „Krugger” Bertrand kétszeres átépítőbajnokból és Ola Stenegärd motorkerékpár-tervezőből álló zsűri értékelte.

R nineT- átépítés deluxe: a BMW Motorrad meghívást kapott egy átépítőversenyre Párizsba. Francia átépítőket kértek fel, hogy nyújtsák be terveiket egy R nineT-átépítésre. A terveket a Fred „Krugger” Bertrand kétszeres átépítőbajnokból és Ola Stenegärd motorkerékpár-tervezőből álló zsűri értékelte.

+ További információk
Officine Sbrannetti.

A Spirit of Zeller tisztelgés a német legenda, Walter Zeller előtt. az 1954-es BMW RS 54 által inspirálva az Officine Sbrannetti átépítői mindent beleadnak a módosításokba, latba vetve minden technikai szakmabeli tudásukat.

Az eredeti ülést egy új, teljes egészében bőrbe burkolt, kézzel készítettre cserélték. A védőlemezek tömör fémből készültek. Hogy még inkább erősítsék a versenymotor-jelleget, két különálló kormányt szereltek fel rá, amely helyet teremtett egy egyszerű, az 50-es évek stílusát idéző sebességmérőnek. A „Mass” kipufogórendszer gondoskodik a megfelelő hangról. Az olasz átépítő nem fogta vissza magát a motor festésével. Arról pedig, hogy a vadonatúj festésséma ne karcolódjon, egy bőr tankszíj gondoskodik. Az ezüstszürke elemek - a villa, a kerékfelnik, a kormányburkolatok, a szelepfedelek és a kardánhajtás - éles kontrasztot alkotnak a motor színével. Az összképet az alumíniumból kivágott kezdőszámokkal díszített élénksárga rendszámtábla teszi teljessé.

Kétség sem férhet hozzá: az Officine Sbrannetti szerelői egy valódi versenymotort hoztak létre az R nineT-ből. Ezért van, hogy számunkra ők mindig a legjobbak között lesznek.

+ További információk
Diamond Atelier and K1X.

Ez történik, ha egy motorkerékpár-átépítő és egy kosárlabdamárka összeállnak: egy olyan átépített R nineT-t hoznak össze, amely felkavarja a café racer társadalmat. Mind Diamond Atelier motorkerékpár-átépítő, mind pedig a K1X kosárlabdamárka Münchenből származik, így rögtön az elejétől fogva egyértelmű volt, hogy egy BMW modell fog kiindulási pontként szolgálni a DA#4-hez.

Választásuk a vadonatúj R nineT-re esett, amelyet Diamond Atelier úgy épített át, hogy valóra váltsa vele a K1X vízióját egy agresszív, alacsony kivitelű motorról, amely utal a márka legújabb őszi/téli kollekciójára. A logók ezüstből készültek és egy valódi gyémánttal egészültek ki Diamond Atelier stílusában. A motor további kiemelt pontjai a kézzel készített üzemanyagtartály mentén végigfutó légbemenet, valamint az átdolgozott csúcskategóriás elektronika. A CNC-megmunkált egyedi darabokon, például a felső hármas bilincsen vagy a generátorburkolaton az ikonikus K1X levélminta teszi teljessé ezt a remekművet.

A vadonatúj DA#4 a Glemseck 101-en kerül bemutatásra, ahol az 1/8 mérföldes Essenza Srpinten fog a rajtvonalhoz állni.

+ További információk
JSK Customs.

Vad szórakozás úton és terepen egyaránt: a kaliforniai JSK átépítői pontosan ilyennek képzelték el átépített R nineT-jüket.

Az eredmény egy jellegzetes, megnagyobbított kipufogórendszerrel felszerelt scrambler. És hogy senki se égesse meg a lábát, az egészet karbonba csomagolták. Az állítható Supertrapp kipufogó teltebb hangzást biztosít, a karbonból készült BMX-stílusú kormány pedig terepre alkalmassá teszi a járművet. Samuel Kao, a JSK mögött álló lángelme régi BMW-rajongó, így választása logikusan a klasszikus BMW-motorsportszínekre, a pirosra, a sötétkékre és a világoskékre esett.

Mindezek a mély futófelületű gumiabroncsokkal közösen kellően agresszívvé és lehengerlővé teszik a Chocolate Slidert ahhoz, hogy aki csak meglátja, azonnal nyeregbe akarjon pattanni, hogy járatlan utak felfedezésére induljon vele.

+ További információk

Kevil's Speed Shop.

A Kevil's Speed Shop átépítőit magával ragadta az R nineT iránti szenvedélyük és lelkesedésük, és megépítették saját verziójukat belőle. A koncepciójuk neve: „Rat Rod”.
+ További információk
Ugrás a weboldalra
VTR Customs.

Megépíteni a legalacsonyabb, legkisebb és legkeskenyebb, széles gumiabroncsú café racert az R nineT alapjain - ezt a célt tűzték ki maguk elé a VTR Customs svájci átépítői. A tulajdonos, Daniel Weidmann és csapata egy „zsírszegény” motort akart létrehozni - egy olyan motort, amely fenntartások nélkül magáévá teszi a „Coffee-to-go” filozófiáját és létezésének lényegében egyesíti a board tracker stílust. Minde részletből süt a valódi szakmabeli tudás: az 1970-es évek vintage motorkerékpárjait imitálva a tartály kisebb, a nyereg keskenyebb, a váz pedig rövidebb lett. Különleges darab az üzemanyagszint-jelző, csakúgy, mint a kézzel vékonyított alumínium farokidom és a műszerfalburkolat. A különleges, MotoGP „bannerekkel” ellátott kettő az egyben Akrapovič-kipufogócsonk pedig erős hangot ad ki.

+ További információk
46Works.

Siro Nakajima számára legnagyobb kihívást a kézzel készített alumínium alváz jelentette. Az általában technikai fejlesztésekkel foglalkozó szakember számára ez egy teljesen új tapasztalat volt. Az eredmény tükrözi valódi szenvedélyét. Teljes egészében a boxermotor által nyújtott tulajdonságokra összpontosított: a könnyű súlyra, a gyorsaságra és a kezelhetőségre. Az általa épített motor nagyjából 30 kilóval könnyebb az eredetinél, és klasszikus MotoGP-típusú felniket visel.

+ További információk
Brat Style.

Nem véletlenül Go Takamine a világ egyik legbefolyásosabb átépítője. Senki se ért jobban nála ahhoz, hogy könnyedséget és vintage bájt adjon egy motorkerékpárhoz. Az általa készített Cyclone talán a legjobb példája ennek. Keskeny és könnyű, tökéletes egyensúlyt teremt a múlt és a jövő között.

+ További információk

Cherry's Company.

Egy pillantás a jövőbe, hogyan is nézhetnek ki a BMW motorkerékpárjai 10 év múlva - Kaichiroh Kurosu ezt akarta elérni projektjével. Az eredmény az Országúti harcos - egy olyan motorkerékpár, ami mintha egyenesen egy Batman-film egyik jelenetéből gurult volna ki. A kétkerekű szépség kézzel készített alumínium karosszériája harmonikusan egyesíti magában a jármű összes alkatrészét. Meglepő módon Kaichiroh Kurosu a BW Motorrad múltjából merített ihletet, mégpedig a legendás, 1934-es BMW R 7-esből.
+ További információk
Go to website
Unique Custom Cycles.

Evés, alvás, alkotás, ismétlés. Evés, alvás, alkotás, ismétlés ... Ez volt a fix napi rutinja öt héten át az UCC szakembereinek, Ronna Norénnak és Gordonnak, mivel a két svéd a BMW R nineT egyéni átértelmezésén dolgoztak - azért, hogy ne csak minket, hanem a norrtälje-i Motorkerékpár-átépítő Show zsűrijét is lenyűgözzék. Az idő ilyen rendkívüli szorítása a boxerátépítés művészetének egy valóságos gyémántját szülte meg.

+ További információk
Urban Motor.

A track grinder a világ első R nineT átéptése, és rögtön hihetetlen magasra teszi a mércét a boxer átépítése terén: a részletekre fordított hihetetlen figyelemnek, a színnek és az egyéni és kézzel készített részek hosszú listájának köszönhetően ez az átépítés megtestesíti mindazt, ami az URBAN MOTOR crossover stílusára jellemző.

+ További információk
El Solitario.

„Erős, túlzó, nyers, koszos, kíméletlen ... Ez egy gonosz gép” – ezt az R nineT átépítést aligha lehet pontosabban jellemezni, mint ahogy azt az EL SOLITARIO-ból David Borra szavai leírják. Többszáz méternyi rozsdamentes acél konzol, valamint több mint 700 emberórányi munka kellett ahhoz, hogy az új, klasszikus boxer átalakuljon valami olyasmivé, ami leginkább a 80-as évek hosszú távra tervezett motorkerékpárjainak egy mutálódott változatára emlékeztet. Ez a bizarr szörnyeteg először a „The ONE Motorcycle Show” közönsége előtt látta meg a napvilágot, és mint az EL SOLITARIO átépítések általában, azonnal megosztotta a tömegeket.

+ További információk

Koncepció. Kísérlet. Szerepmodell.

A BMW R 90 S egy valódi ikon volt. A maga idejében a progresszív dízájnnal párosuló menetteljesítmény úttörője volt. Ez a klasszikus boxer 2013-ban ünnepelte 40. születésnapját, a BMW Motorrad 90. születésnapjával egy időben, ezért a vállalat a Roland Sands Design-nal együttműködésben egy egyedi motorkerékpárt hozott létre a motorkerékpározás aranykora előtti tisztelgésként: a Concept Ninety-t.
+ További információk
További információk
További történetek, amelyek érdekelhetnek.
Megfelelő motorok.