Az R9T Japan projekt.

Új fejezet az átépítésben.

Főszereplők: négy japán motorátépítő, valamennyien szakmájuk sikeres képviselői. A történet: mindegyikük kapott egy BMW R nine T modellt és szabad kezet arra, hogy teljesen ízlésük szerint építsék át a kapott motort. A nyüzsgő japán motorátépítési színpadot érő hatásokat megosztották egymással.

Nem is beszélve a kompromisszumok nélküli attitűdről, az egyéniségről és a részletek kínos megfigyeléséről. Rendkívül egyedi motorok születtek, amelyek mindegyikén jól látható az alkotó monogramja. Az eredmények messze felülmúlták a várakozásokat. Valójában ezek a motorok új fejezetet nyitottak a motorátépítés történetében.

Négy átépítő –  egy küldetés

Shiro Nakajima.

Shiro Nakajima.

Shiroh Nakajima 2001-ben alapította a Ritmo-Sereno motorátépítő műhelyt. Az egyedi „Cafe Racer” BMW motor kapcsán szerzett hírnevet magának. Most a saját új stúdiójában, a yatsugatakei 46Works stúdióban dolgozik Japánban. Egyedi motorok építésére és az ehhez kapcsolódó szolgáltatásokra szakosodott. Klasszikus autóalkatrészeket is elkezdett gyártani, és eredeti lökhárítók előállítása is a terveiben szerepel. Saját műhelyének elindítása előtt Shiroh egy autós magazin szerzője és terjesztője volt, emellett profi zenész.

+ További információk

Hideya Togashi

Hideya Togashi

2006-ban és 2007-ben Hideya Togashi a yokohamai Hot Rod Custom Show-n (HRCS) elnyerte a legjobb showmotor tervezéséért járó Best Of Show Motorcycle díjat. Hideya tervei az egyedi motoros bemutatókon Európa-szerte ismertté váltak, és hírnevet szereztek szerzőjüknek az iparágon belül. Hideya különös figyelmet fordít motorjai teljesítményére és dizájnjára. Az így készített motorok visszafogott, sallangmentes stílust képviselő gépek. Új, sportosabb modelleken alapuló dizájnt is kínál. Szentül vallja, hogy a teljesítményt mindig egyre nagyobb vezetési élménnyé kell kovácsolni. És az egyre nagyobb vezetési élmény Hide motoros küldetésévé vált a műhely 2003-as megnyitása óta.

+ További információk

Go Takamine.

Go Takamine.

Az olyan motorok mint a Harley Davidson, a Triumph, a Yamaha SR, az XS és a Kawasaki W650, elmosták a határokat és egyesítették a generációkat. A choppereket, bobbereket, trackereket és a vintage MX motorokat teljesen eltérő dizájn jellemzi. A félreérthetetlen úti érzés a Brat Style egyik védjegye lett a műhely 1998-as megnyitása óta. Újabban a műhely retró MX motorokat gyárt a Yamaha SR modell alapján. Go Takamine számos eredeti alkatrészt és egyedi motort készít a Brat Style stílusban. Továbbá részt vesz a Twinshock MX versenyeken.

+ További információk

Kaichiroh Kurosu.

Kaichiroh Kurosu.

2012-ben és 2013-ban Kaichiroh Kurosu a yokohamai Hot Rod Custom Show-n (HRCS) elnyerte a legjobb showmotor tervezéséért járó Best Of Show Motorcycle díjat. A HRCS-n a világ minden tájáról több mint 650 versenyző képviselteti magát. Ez a világ legnagyobb bemutatója egyedi és készleten lévő motorok szereplésével, ahol a tervezési koncepcióra és a kiváló, kreatív mérnöki munkára tevődik a hangsúly. Kétszeres győzelmével Kaichiroh Kurosu bebizonyította, hogy a szakma legnagyobbjai közé tartozik. Műhelyét 2000-ben nyitotta. A részletekre való odafigyelés kiemelten fontos számára. Ennek bizonyítékát a gondosan kialakított alkatrészek szép görbületei és élei adják, és ehhez jön még a motorok igazán egyedi megépítése.

+ További információk

Négy átépítő – négy filozófia

Négy átépítő – végtelen csoda

További történetek, amelyek érdekelhetnek.
Megfelelő motorok.