Amikor a lelkedet is kiteszed a dragpályán.

Négyütemű kihívás a boxer sprint versenyben.

Minden a boxer motorokról szól: az olyan egyéniségek, mnt Kengo Kimura, Hayden Roberts vagy Jens vom Brauck saját kreatív ötleteiket valósították meg modern motorkerékpárokon, amelyeket azután versenybe küldtek. Amikor a lelkedet is kiteszed a dragpályán.

Teljesen átjár az a hatalmas energia, amelyet a boxer motorkerékpárok, a motorosok és a nézők árasztanak. Ez az, amikor szíved-lelked beleadod valamibe.

Nate Kern

motorversenyző

Flat track szakértő vs. motocross versenyző. A startvonalhoz állnak ketten azok közül, akik imádják besározni a motorjukat: Joy Lewis és Kengo Kimura. Ez lesz az első sprint versenyük. Csillogó motorokkal tiszta aszfalton. Amikor Laura felemeli a startzászlót, nekiiramodnak. Másodpercekkel később vége a versenynek, és Joy ugrál örömében. Kengo gratulál neki

+ További információk

Mint egy sportkocsi a hetvenes évekből.

Örülök, hogy nem bukott fel és nem egy szénaboglyában kötött ki” - viccelődik Hayden Roberts, Joy férje, miközben scrambler motorját simogatja. Ez az első boxermotor, amit megépített. Általában régi motorokat alakít át, és hozzá kellett szoknia a modern négyütemű motor elektronikájához. „Fokozatosan egyre jobban megismertem, és rájöttem, milyen egyszerű minden. Minden egyes részlet alaposan átgondolt, és az alkatrészek pompásan együttműködnek.”

 

+ További információk

Az egyedi motorok építője a BMW hetvenes évekbeli sportkocsijainak stílusából merít ihletet. Az aranyszín és a kockás ülés e korszak előtt tiszteleg. „A főnök sok döntést hozott” - mondja Hayden, és a feleségére néz. A tiszta fehér kipufogórendszer Joy ötlete volt. Fényes körmének fekete és fehér csíkjai tükröződnek klasszikus sisakján és a scrambler fényszórójának burkolatán. Ha stílusról van szó, akkor a lelkes párost nem lehet becsapni; senki sem tudja náluk jobban megtestesíteni a vintage look stílust.

+ További információk

Scrambler motor Heiwa stílusban

Haydenhez hasonlóan Kengo Kimurának is ez az első boxermotorja. Ő ugyanis tulajdonképpen a vintage motorok szakértője. Kengo-san 26 éve épít egyedi motorokat. Boltja, a Heiwa Motorcycle a világ legjobbjai között van. A Heiwa stílus tetten érhető az R nineT Scrambler átalakításában is: a hajszálcsík, a kis benzintartály, a legapróbb részletekig esztétikus kinézet. „Számomra teljesen új volt – nem csak BMW and boxer” - meséli.

 

+ További információk

„ A vevőknek általában valami konkrét elképzelésük van. A BMW azonban egyszerűen azt mondja: azt teszel vele, amit akarsz.” Kengo-san először is alaposan letesztelte az R nineT Scramblert, hogy megtudja, mitől különleges. Olyan Heiwa motornak kellett lennie, amelynek teljesítménye egyáltalán nem marad el az eredeti járműétől. „Mi Japánban mindig sokat adunk a dizájnra. De most a teljesítményről is szó van, ezért a dolog számomra igencsak új.”  

+ További információk

Eszpressó and currys virsli

A teljesítmény különösen fontos egy valakinek: ő Nate Kern. Az amerikai versenyző a sebesség megszállottja, és senkinek sem ad egyetlen méter előnyt sem - függetlenül attól, hogy a világbajnok Kevin Schwantz vagy a flat-track versenyző Joy Lewis ellen küzd. Ám az R nineT szerelmese a versenypályán nem feledkezik meg a humorról sem. „Gyorsabban száguldhatsz, és még élvezed is” - mondja. Majd odaáll a startvonalhoz, kivillantja fogait, felpörgeti a motort, és uszonyként hátranyújtja bal kezét. „Jobb az aerodinamika” - magyarázta később.

 

+ További információk

Nate elbűvöli a közönséget. Senki mást nem kap annyi tapsot, mint ő, amikor megkezdi a bemelegítő körét. És senki vállát sem veregetik meg annyiszor, mit Nate-ét. Ő az, aki egyeít magában mindent: a gyorsaságot, a humort és a motiváció magas fokát. Vajon mi motíválja? „A currys virsli. Az nagy ösztönző. Imádom. Mindig azt mondom magamnak: ha nyersz, ehetsz currys virslit. És a dolog működik!” Még milyen titka van annak, hogy hozzá hasonlóan gyorsak legyünk? „Verseny előtt kávét iszok.”  

+ További információk

Az elsőként megépített R nine T Scrambler

Alapos ellenőrzés. A boxermotor zúgása. Jens vom Brauck az előtte lévő 200 méteres útszakaszt vizslatja. Ismeri az 1/8 mérföldes távot – korábban számtalanszor teljesítette. Ő azon fontos motorépítők egyike, akik a Glemseck 101-en mutatják be legutóbbi alkotásukat, új inspirációkat szereznek, de leginkább versenyeznek. Jens számára a boxermotor új terepnek számít. Ő volt az, aki elsőként alakította át az R nineT Scramblert, és volt mersze ahhoz, hogy saját személyiségét is belevigye – elsősorban egy stílusos, funkcionális dizájn formájában.

+ További információk

A legnagyobb kihívást a benzintartály jelentette, amely most jelentősen vékonyabb, és hat centiméterrel rövidebb, mint eredetileg. A scrambler JvB jellemzői minden tekintetben csökkentett és minimalisztikus képet mutatnak. „Mindig igyekszek sokmindent kihagyni. A teljesítmény és a vizuális elemek kéz a kézben járnak. Nem építek olyat, amit később nem lehet valóban használni.” A versenypályán bizonyítja a használhatóságot. „Amikor felemelkedik a zászló, csak arra vágysz, hogy gázt adhass, és élvezd a száguldást - mondja. A levegő forrni kezd. A lelked tűzbe jön.

+ További információk

R nineT Scrambler

Heritage

További információk
További történetek, amelyek érdekelhetik.