„Megrögzött fanatikus vagyok.”

Interjú Chris Northover motoros kaszkadőrrel és szerzővel.

Park 'n' Ride kihívás

Chris Northover a Park ‘n’ Ride kihívás tökéletes vezetője. Úgy ismeri a G 310 R-t mint a tenyerét, így senki nem tudja átverni, ha motorozásról van szó, mivel tökéletesen otthonosan mozog két keréken. Motoros kaszkadőrként mindig örül, ha történik valami izgalmas. Christ új kihívás elé állítottuk. Motorra fel: a G 310 R és társa, Guto. Ha tudni szeretnéd, mire készül Chris, a G 310 R és Guto, valamint hogyan birkóznak meg a kihívással, és kivel találkoznak, kattints ide.

+ További információk

Sokan a „Storm the embassy” videóból ismernek. Hogy jutott eszedbe ilyen őrült ötlet?

Nem úgy készültünk, hogy ez a videó ekkora sikert fog aratni. Egy jó barátom, akivel van néhány közös filmem, szólt, hogy be tud jutni egy üres épületbe. Ezután a cég a segítségünkre sietett, és átadott nekünk motorokat tesztelésre – minden úgy ment, mint a karikacsapás. Négy napig forgattunk, és remekül éreztük magunkat az új kaszkadőrtrükkök kitalálása közben. Egyáltalán nem voltam biztos abban, hogy bármire is képes leszek. De a cimborám éberen tartotta a motivációmat. Sohasem hittük volna, hogy több mint négymillió ember fogja megtekinteni ezt a videót.

+ További információk
Hogyan kaptál rá a motorozásra?
Nem az én döntésem volt. Kiskorom óta lenyűgöznek a motorok. Apám autó- és motorversenyző volt. Az öcsémből is versenyző lett, és most autóversenyeken indul. Szóval logikusnak tűnt, hogy én is kapcsolatba kerülök a motorokkal. Igazán jól érzem magam, ha motorra pattanok. Szabadnak érzem magam. Közelebbinek és személyesebbnek érzed az élményt, mint egy autóban. Mindkettőt szeretem, de a motorozás nagyobb szabadságot jelent számomra. „Megrögzött fanatikus vagyok.” Nem számít, mi vár rám az úton, egyszerűen nem tudom megunni. Különösen, ha motorozásról vagy gördeszkázásról van szó.
Hogyan tudtad beilleszteni a motorozást a hivatásodba?
Gyerekként az volt az álmom, hogy egyszer világbajnok lehessek. A kertben mindig versenyeztem. Ha nem volt lehetőségem motorozni, felpattantam a mountain bike-omra. Minél idősebb lettem, annál nagyobb kedvet éreztem a versenyzéshez. A motorozás minden kívánságomat kielégítette. Hogy ezt elérjem, eredetileg arra gondoltam, hogy profi versenymotoros leszek. Később rájöttem, hogy számos módja van a motorozásnak, a szórakozásnak, és még pénzt is kaphatok érte – és jelenleg ez a munkám.
+ További információk
Mindig is azt akartam, hogy az életem a motorozásról szóljon.

Chris Northover

A G 310 R tervezése során a motorsport volt a hajtóerő. Már versenyeztél a dupla R modellel. Mit gondolsz, hatással van a G 310 R-re?
A G 310 R modellt tényleg a motorsport hívta életre. Különösen a karosszériája alapján simán meg lehet mondani, hogy ez nem egy ingázásra használatos, hétköznapi motor. Sportos kinézete elődeire, az S 1000 R és S 1000 RR modellre emlékeztet. Sportosa stílusban vezethető, és a BMW motorsport színei szépen megtestesítik heritage megjelenését. São Paulóban mindenki motorozik, és a G 310 R abszolút kitűnik itt. Már ami az ingázó- és városi motorokat illeti – és akkor itt van nekünk a G 310 R. Bamm! Közepén a versenyfelszereléssel, és a dinamikus hátsó rész.
Ilyen motorra vágytál?
A G 310 R motort nagyon jó érzés vezetni. Először, amikor a stúdióban időztem, felültem rá anélkül, hogy vezetném – nagy volt a csábítás. Most azért jöttem Brazíliába, hogy motorozhassak a hegyekben, átvágva a forgalmon – leírhatatlan érzés! Túl jó ez a motor ahhoz, hogy ne próbáljam ki. Könnyű, de az alváza mégis olyan, mintha egy nagy monstrumhoz tartozna. Könnyen kezelhető, és bízvást számíthatsz rá a kanyarokban. Brazíliában járva úgy gondoltam, itt a legfőbb ideje, hogy felpörgessem a motort a hegyekben. Pusztán a szórakozás kedvéért. A G 310 R-en egyértelműen elfog a „BMW-feeling”. Még ha kisebb is – tudom, hogy egy igazi BMW-n ülök. Abszolút csúcsminőség, mindent alaposan megterveztek, és a vezetési élmény is csak fokozódott.
Szerző vagy, és magazinokban jelennek meg cikkeid. Hogyan jellemeznéd a G 310 R motort egyetlen mondatban?
Rendkívül könnyű – intenzív vezetési élmény. Bár ez nem egy mondat, de mégis ennél a jellemzésnél maradnék. A G 310 R minden motoros számára kiváló kóstoló a BMW Motorrad élménybe. A csúcsminőségű motor remek vezetési élményt nyújt minden nap.
Véleményed szerint mi a közös a motorozásban és a gördeszkázásban?
Elég sok minden. Ahogy behajolsz a kanyarokban, az aszfaltot érzed a kerekek alatt. És ha hibázol, gyorsan megérzed, milyen kemény az aszfalt... Hasonló sport, hasonló érzés. Néha görkorcsolyázni is szoktam. Fiatalabb koromban nagyon élveztem, de aztán teljesen átszoktam a motorozásra. Manapság a görkorcsolyázás inkább már csak időtöltés számomra.
+ További információk

Chris a G 310 R nyergében.

Chris a G 310 R nyergében.

Chris már a fotózáson is meg tudta mondani, hogy a G 310 R sok élményt fog jelenteni számára. Később lehetősége nyílt kipróbálni a G 310 R motort São Paulóban. Rögtön lenyűgözte a motor egyszerű kezelhetősége. Úgy érezte, olyan, mint egy nagyobb BMW. Véleménye szerint a G 310 R minden motoros számára kiváló kóstoló a BMW Motorrad élménybe. Intenzív vezetési élmény, valódi BMW-feeling – legszívesebben minden nap vezetnéd.

+ További információk

Városi kihívás.

São Paulo átszelése a G 310 R nyergében.

További információk

Intenzív vezetési élmény

A BMW G 310 R.

A vezetési élmény kiinduló pontja a kellően gyors tápegység. A motor a nyüzsgő városokban való használatra és azok számára készült, akik imádnak motorozni. Irányíthatóság, egyszerű kezelhetőség és sportos dizájn jellemzi minden körülmények között. Nem számít, mennyire vagy profi motoros – a BMW G 310 R nyergében mindenki azonnal otthon érzi magát!

A G 310 R modell bemutatása
További történetek, amelyek érdekelhetnek.
Megfelelő motorok.