Peter Hickman
Egy kicsit őrültnek kell lenni ahhoz, ha valaki 300 km/h sebességgel akar száguldozni a szeles versenypályákon. Peter Hickman szerint erre születni kell. És ez egyáltalán nem őrültség. Nem szabad túlzottan sokat töprengeni ezen. A sok gondolkodás nem vezet sehová. Az érzések fognak elrepíteni a célba. Tapasztald meg, milyen érzés kerít hatalmába, ha felülsz a HP4 RACE nyergébe.
Peter Hickman
Ezt a motort a nagyközönség korábban nem vásárolhatta meg magának. Megpróbálom megmagyarázni mindenkinek, milyen gyors ez a motor, és mit is tartalmaz pontosan a csomag.
A legtöbb ember azt gondolja, hogy csak vesz egy motort, majd átalakítja superbike-ká, de aztán rájön, hogy egyszerűen nem engedheti meg magának.
Ez a motor szinte minden kiegészítővel rendelkezik: a megfelelő hosszúságú lengővillával, karbonvázzal, karbonkerekekkel és megfelelő Öhlins FGR villával.
Szinte mindent megtalálsz rajta, amit csak el tudsz képzelni – egyenesen a gyárból. Sokaknak hatalmas meglepetést jelent, amikor először ülnek rá erre a motorra, és rájönnek, hogy mi mindent tud a HP4 RACE. Ez a motor teljesen más, mint amit eddig valaha is kipróbáltak életükben.
A motorozás élménye egészen különleges volt számomra. Valami olyasmi, amit eddig sohasem tapasztaltam.
Soha nem ültem olyan motoron, amely ennyi karbon alkatrészt tartalmazott. Teljesen az újdonság erejével hatott, amikor kipróbáltam, és be kellett járatnom. A gyártósorról lekerült első modell kipróbálása egészen különleges élmény volt számomra. Olyan pillanat, amelyet soha nem feledek. A motorkerékpár sokkal gyorsabb, mint ahogy azt várnánk, mivel superbike-motor hajtja. Alapesetben, ha bemutatóra kérnek fel ezzel a motorral, valószínűleg nem érzed olyan gyorsnak, mint amilyet megszoktál. Amikor először kértek fel, hogy tartsak bemutatót a HP4 RACE motorral, azt mondták, hogy ez legalább olyan nagy élmény lesz, mint amit idáig tapasztaltam, még lehet, hogy kicsit jobb is. Ez teljesen különlegessé tette az élményt.
Peter Hickman
Erre nehéz válaszolni. Fogalmam sincs. Mindig arra törekszem, hogy gyorsabb legyek, A nap végén csak a köridők számítanak. Mindig megpróbálsz egy kicsit felgyorsulni, egy kicsit később fékezni, korábban és kicsit keményebben gyorsítani.
Minden métert még gyorsabban akarsz megtenni. Motorozás közben mindig tanulsz valami újat és tapasztalsz valami mást. A tanulásnak soha nem lesz vége. És pontosan ez az előrehaladás alapja: tanulni a hibákból és új dolgokat kipróbálni. Ez nem biztos, hogy mindig működik, de ha igen, akkor el kell raktározni a tapasztalatokat a következő alkalomra, és ennek nyomán egy kicsit előrébb lépni.