Sepp Mächler
Azt gondolhatod, hogy soha nem szabad letérni az ideális útról. Pedig éppen így lehetsz sikeres. Le kell térned a mások által járt útról, hogy fejlődj. A térd és a könyök könnyen felhorzsolódik a kanyarokban.
Használtam a versenypályán és egy másik szakaszon a múlt év közepén. Az rögtön kiderült, hogy pontosan azt nyújtotta, amit vártunk tőle. Ettől kezdve elsősorban a finomhangolási munkálatok játszották a főszerepet, de magát a motort sikerült befejezni.
Sepp Mächler
Ismerjük a karbonburkolatot (Carbonview), amely textilből készül. A váz tűzött anyagból (Carbondrive) készül, egy adott irányba mutató folyamatos rostból. A második réteg egy újabb végtelen rost, amely első látásra egy bizonyos szögben áll. Így pontosan meg tudjuk határozni a váz rugalmasságát és torzióját. Minél több karbon anyagot használunk, láthatóan annál merevebb lesz a szerkezet, miközben a rugalmasság csökken. Ez az előnye az általunk használt alvázkeretnek, azaz, hogy pontosan azt nyújtja, amit elvárunk tőle.
A kerekek esetében ez a súly. A karbon még könnyebbé varázsolja a struktúrát. A súlycsökkenés kívül, a kerekeken érzékelhető, mégpedig az által, hogy kisebb az oszcilláció. Ily módon, gyorsítás közben nem kell gyorsítanod, míg fékezés közben nem kell fékezned a kereket. Így hatékonyabban tudsz gyorsulni, később kell fékezned, és gyorsabban tudsz irányt váltani. Továbbá a kerék csillapítása is jobb, mint a kovácsolt vagy hagyományos keréké.