R 1250 GS – Edition 40 Years GS


Az R 1250 GS „40 Years GS“ változatban

Hatalmas teljesítmény, legendás kivitel

A BMW GS egy úttörő; 40 éve egyesíti a sokoldalúságot és az egyedülálló motorozási élményt. Az évfordulót a „40 Years GS“ változatú R 1250 GS-sel ünnepeljük. A legendás R 100 GS markáns fekete-sárga külsejével életre kelti a GS-történelmet. Az egykori dizájn az R 1250 GS-ben olyan korszerű tulajdonságokkal egyesül, mint a továbbfejlesztett Pro menteprogramok és a ShiftCam boxermotor. Használd ki a határozottan kibontakozó erőt és élvezd a határtalan motorozási élményt minden terepen. Legyen szó városi vagy terepmotorozásról, a #SpiritOfGS közös élménye garantált.

A „40 Years GS“ főbb jellemzői

Egyedi dizájn az évfordulóra: A „Bumblebee” becenéven ismert R 100 GS alapján készült motor fekete-sárga kialakítással hívja fel magára a figyelmet. A feltűnő kialakításnak köszönhetően a legendás dizájn csak úgy vonzza a tekinteteket és a több mint 40 éves GS-történelem tündöklését kölcsönzi a motornak.

+ További információk
„40 év GS” matrica a motor elején
Itt a 40 év GS matrica látható közelről.
Sárga markolatvédő optikai hangsúlyként
Az Edition 40 Years GS látható sárga markolatvédővel.
Fekete-sárga Option 719 szelepfedelek
Az Edition 40 Years GS látható fekete-sárga Option 719 hengerfejburkolattal.
Tank „1250“ felirattal és „Option 719“ logóval
Az Edition 40 Years GS tankja látható 1250 felirattal és Option 719 logóval részletesen.
Fekete-sárga ülés
Az Edition 40 Years GS fekete-sárga ülése látható GS matricával.
Robusztus forma erős boxermotorral
AZ R 1250 GS-t látjuk felülnézetből az 1250 felirattal és az Option 719 mart hengerfejekkel rendelkező, kiálló boxermotorral.
A sportos sárga szélvédő
Az Edition 40 Years GS sportos sárga szélvédője látható.
Arany kormány
Az Edition 40 Years GS látható arany kormánnyal.

Az R 1250 GS – mindig jó alap

Az R 1250 GS – mindig jó alap

Kívül „40 Years GS”, belül tiszta R 1250 GS: Korszerű technikai felszereltségével ez a GS ideális társ a kalandodhoz. Az új motorféknyomaték-határolóval (MSR) ellátott, választható Pro menetprogramok minden helyzetben magabiztos motorozási élményt nyújt, míg a modern fénytechnológia kiváló megvilágítást és optimális láthatóságot garantál.Tudj meg mindent az R 1250 GS sokoldalú funkcióiról és változatairól.

+ További információk

40 év hajtóerő a kalandokhoz

Afrikától Közép-Ázsiáig: a GS szinte mindenütt jelen volt a világon az elmúlt 40 évben. Egy motorkerékpár, amely minden terepen és úton megállja a helyét – erőteljesen halad előre és bátran szembeszáll az elemekkel. A GS az enduro motorok úttörője.

+ További információk
1980
piacra kerül az első GS modell, az R 80 G/S
6
GS generáció számos modellváltozattal
40
évnyi egyedülálló élmény a GS mítosszal
1,2
a mai napig több mint 1,2 millió GS modellt gyártottak

Minden sikertörténet elkezdődik valahol: a GS története 1980-ban indult, amikor a BMW Motorrad bemutatta az R 80 G/S modellt. Erős, sokoldalú és minden helyzetben magabiztos kezelhetőséget biztosít: Így lett belőle a világ első nagy túraenduró motorja. 40 éve halad tovább töretlenül, nem lehet megállítani - minden kalandra készen áll.

+ További információk
A terepsportoktól az utcáig

1978-1980: 

1978-ban a BMW Motorrad átütő sikert aratott az első GS elődjével: A GS 80 a nemzetközi Six Days enduró versenyen két aranyérmet nyert. A modellt a gyár saját fejlesztőcsapata (köztük a magyar Peres Lászlóval) fejlesztette ki hivatalos megrendelés nélkül. A siker a mérnököket és a szerelőket igazolta: a motorkerékpár igazi motorozási élményt nyújtott mind terepen, mind pedig az utakon, és 1980-ban egy enyhén módosított változatban BMW R 80 G/S néven került a piacra.

Kezdődik a diadalmenet

1980-1987:

A GS „személyében” a BMW Motorrad sikeresen létrehozta a terepek és aszfaltozott utak tökéletes szintézisét: Úttípustól függetlenül a motoros minden helyzetben irányítása alatt tartja a gépét, miközben még a hosszú utakon is maximális kényelmet élvezhet. Az egyik legfontosabb eleme a motoron világszerte elsőként alkalmazott Monolever, azaz egykaros lengőkar, ami csökkenti a tömeget és gyors hátsókerék-cserét tesz lehetővé. Az R 80 G/S modellel a BMW Motorrad megalapította a nagy és kényelmes túraenduro kategóriát – és ezt a mai napig uralja.

A GS belehúz: nagyobb hengerűrtartalom, nagyobb teljesítmény

1987-1996:

Az új csúcsmodell, az R 100 GS, a nagy hengerűrtartalmat képviseli, és ő lesz a leghatékonyabb és leggyorsabb enduro a piacon. A hátsó keréken a Paralever dupla csuklós lengőkar könnyű kezelhetőséget biztosít mind terepen, mind pedig közúton. Megkülönböztető jelei a fekete-sárga festés és a „Bumblebee" (dongó) becenév. A szín ma is nagy jelentőségű a rajongók számára és ebben az évben az „40 Years GS" különkiadást díszíti.

Az endurotörténelem új fejezete

1994-2003:

A GS az ikonná válás útjára lépett, de mégis állandó változás jellemzi: 1994-ben megjelent az R 1100 GS, az első négyszelepes boxermotorral készült enduro. Könnyen kezelhető terepen és a legjobb tulajdonságokat kínálja a hosszú túrákhoz. 1999-ben az R 1150 GS lép a nyomdokaiba. A túramotor-jellemzőket szisztematikusan továbbfejlesztették és 2002-ben az R 1150 GS Adventure-rel még inkább a hosszú utakat kedvelők igényeihez igazították – megszületett az Adventure sorozat.

Egy hengertől a két hengerig

2000-2008: 

A nagyon népszerű és a kezdő motorosok körében különösen közkedvelt „Funduro" modellek, azaz az F 650 és az F 650 ST, az új évezred elején átdolgozott motorkoncepcióval jelennek meg. Az új, vízhűtéses egyhengeres egységnek köszönhetően az F 650 GS és az F 650 GS Dakar motorosai nemcsak elegendő motorerőt kapnak a hétköznapokhoz, de a jellegzetes enduro érzést is átélhetik. 2008-ban a két teljesen új fejlesztésű F 650 GS és F 800 GS enduromodellt folyadékhűtéses kéthengeres soros motorral szerelték fel. Ez a középkategóriában is új kalandot jelent.

A léghűtéses motortól a vízhűtéses boxermotorig

2004-2017: 

2004-ben a BMW Motorrad átdolgozta az R 1200 GS-t. Nagyobb lett a hengerűrtartalma, a teljesítménye és a nyomaték, amitől minden terepen még dinamikusabb lett, miközben tömege 30 kilogrammal csökkent. Majdnem tíz évvel később új korszak köszöntött be, mert a BMW Motorrad mérnökei az R 1200 GS-t vízhűtéses boxermotorral látták el, ami abszolút újdonságnak számított. A motor emellett egy félaktív futóművet kapott, ez a Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), amely új szintre emelte a motorkerékpár kezelhetőségét és a menetkényelmet.

A GS még erősebb lesz

A BMW Motorrad a rákövetkező években tovább dolgozott a GS mítoszon. A népszerű R 1250 GS egy továbbfejlesztett, kéthengeres boxermotort kapott: A BMW ShiftCam változtatható vezérműtengely-vezérlésnek köszönhetően minden motorfordulatszám-tartományban nagyobb erőt fejt ki és még szuverénebbé teszi a GS-t. De a középkategóriás F 750 GS és F 850 GS modelleket is folyamatosan fejlesztik, így a nagyobb hengerűrtartalom és a módosított váz révén még nagyobb motorozási élményt nyújtanak.

3 év gond nélkül.

Motorozz tovább és tovább és tovább! Adunk neked egy évet ajándékba!

A BMW Motorrad új motorkerékpárokra már 3 év jótállást biztosít.

Részletek

#spiritofgs

A #SpiritofGS 40 éve kovácsolja össze a motorosokat - a közösség az egész világon jelen van. Csak úgy nekivágni, új kalandokat átélni és felfedezni az ismeretlent – együtt új történelmet írunk. Új élményeidhez meríts inspirációt a GS-közösségből! Tapasztald meg, mit jelent a #SpiritofGS.

+ További információk

Éld át a GS-közösség jelentette kalandokat!

Indulj izgalmas GS-kalandokra új, „Adventures of a Lifetime“ sorozatunkkal!

+ További információk

A #SpiritOfGS-ről részletesebben

spinner