R 1250 GS Adventure - Edition 40 Years GS


Az R 1250 GS Adventure „40 Years GS“ változatban

Legendás dizájn a világ útjain

Ízig-vérig úttörő: A GS négy évtizede szimbolizálja a távoli és határtalan kalandok utáni vágyat. Az R 1250 GS Adventure „40 Years GS“ változat ezt a #SpiritOfGS életérzést ünnepli: Tiszteleg a GS történelme előtt. Markáns fekete-sárga színével az ikonikus R 100 GS-re emlékeztet, de túlszárnyalja azt rendkívül korszerű technológiájával és felszereltségével. Az erőteljes BMW ShiftCam boxermotorral és az új funkciókkal rendelkező R 1250 GS Adventure-re ledöntöd a határokat, könnyedén eléred a legtávolabbi célokat és egy egyedülálló közösség tagjává válsz.

A „40 Years GS“ főbb jellemzői

Egyedi dizájn az évfordulóra: A „Bumblebee” becenéven ismert R 100 GS alapján készült motor fekete-sárga kialakítással hívja fel magára a figyelmet. A feltűnő megjelenésnek köszönhetően a legendás dizájn csak úgy vonzza a tekinteteket és a több mint 40 éves GS-történelem tündöklését kölcsönzi a motornak.

+ További információk
„40 év GS” matrica a motor elején
Itt a 40 év GS matrica látható közelről.
Sárga markolatvédő optikai hangsúlyként
Az Edition 40 Years GS látható sárga kézvédővel.
Fekete-sárga Option 719 szelepfedélburkolatok
Option 719 mart hengerfejek különleges fekete-sárga kivitelben (az alapfelszereltségbe tartozó motorvédővel)
Tank „1250“ felirattal és „Option 719“ logóval
Az Edition 40 Years GS tankja látható 1250 felirattal és Option 719 logóval részletesen.
Fekete-sárga ülés
Az Edition 40 Years GS fekete-sárga ülése látható GS matricával.
Arany kormány tárolórekesszel
Az aranyszínű kormány látható integrált tárolórekesszel.
Robusztus forma erős boxermotorral
Felülről láthatóak a tank / hengerek: 1250 felirat és a boxermotor (Option 719 mart hengerfejek)
Eloxált aranyfelnik
Az Edition 40 Years GS látható arany kormánnyal.

Az R 1250 GS Adventure – mindig jó alap

Az R 1250 GS Adventure – mindig jó alap

Kívül „40 Years GS”, belül tiszta R 1250 GS Adventure: A GS-re jellemző ergonómia és a korszerű technikai funkciók szabad utat nyitnak világkörüli barangolásaid előtt. Kiegyensúlyozott ergonómiájának hála mindig kényelmesen ülsz, bármilyen hosszú is legyen az út. A Full-LED-forgófényszóróval rendelkező korszerű LED-fénytechnológia magabiztos megvilágítást biztosít a legnagyobb sötétségben is. Ezzel a motorral bátran szembeszállhatsz a porral és a sárral, a hőséggel és az esővel, és könnyedén meghódítod az ismeretlen terepeket. Tudj meg mindent az R 1250 GS Adventure sokoldalú funkcióiról és változatairól!

+ További információk

40 év hajtóerő a kalandokhoz

Afrikától Közép-Ázsiáig: a GS szinte mindenütt jelen volt a világon az elmúlt 40 évben. Egy motorkerékpár, amely minden terepen és úton megállja a helyét – erőteljesen halad előre és bátran szembeszáll az elemekkel. A GS az enduro motorok úttörője.

+ További információk
1980
piacra kerül az első GS modell, az R 80 G/S
6
GS generáció számos modellváltozattal
40
évnyi egyedülálló élmény a GS mítosszal
1,2
a mai napig több mint 1,2 millió GS modellt gyártottak

Nincs bejárhatatlan út, és nincs olyan cél, amely túl messze lenne: A GS a kihívásokkal teli világot és a csillapíthatatlan kalandvágyat képviseli - igazi felfedezőknek való. A kezdetektől a tökéletes túramotor. Az „Adventure“ sorozattal a BMW továbbviszi az innovációt és még jobban felszereli a GS-t a föld körüli hosszú utakra. Erős, sokoldalú és magabiztos kezelhetőséget biztosít. 40 éve hűséges társ az igazi kihívásokhoz.

+ További információk
A terepsportoktól az utcáig

1978-1980:

1978-ban a BMW Motorrad átütő sikert aratott az első GS elődjével: A GS 80 a nemzetközi Six Days enduró versenyen két aranyérmet nyert. A modellt a gyár saját fejlesztőcsapata (köztük a magyar Peres Lászlóval) fejlesztette ki hivatalos megrendelés nélkül. A siker a mérnököket és a szerelőket igazolta: a motorkerékpár igazi motorozási élményt nyújtott mind terepen, mind pedig az utakon, és 1980-ban egy enyhén módosított változatban BMW R 80 G/S néven került a piacra.

Kezdődik a diadalmenet

1980-1987:

A GS „személyében” a BMW Motorrad sikeresen létrehozta a terepek és aszfaltozott utak tökéletes szintézisét: Úttípustól függetlenül a motoros minden helyzetben irányítása alatt tartja a gépét, miközben még a hosszú utakon is maximális kényelmet élvezhet. Az egyik legfontosabb eleme a motoron világszerte elsőként alkalmazott Monolever, azaz egykaros lengőkar, ami csökkenti a tömeget és gyors hátsókerék-cserét tesz lehetővé. Az R 80 G/S modellel a BMW Motorrad megalapította a nagy és kényelmes túraenduro kategóriát – és ezt a mai napig uralja.

A GS belehúz: nagyobb hengerűrtartalom, nagyobb teljesítmény

1987-1996:

Az új csúcsmodell, az R 100 GS, a nagy hengerűrtartalmat képviseli, és ő lesz a leghatékonyabb és leggyorsabb enduro a piacon. A hátsó keréken a Paralever dupla csuklós lengőkar könnyű kezelhetőséget biztosít mind terepen, mind pedig közúton. Megkülönböztető jelei a fekete-sárga festés és a „Bumblebee" (dongó) becenév. A szín ma is nagy jelentőségű a rajongók számára és ebben az évben az „40 Years GS" különkiadást díszíti.

Az endurotörténelem új fejezete

1994-2003:

A GS az ikonná válás útjára lépett, de mégis állandó változás jellemzi: 1994-ben megjelent az R 1100 GS, az első négyszelepes boxermotorral készült enduro. Könnyen kezelhető terepen és a legjobb tulajdonságokat kínálja a hosszú túrákhoz. 1999-ben az R 1150 GS lép a nyomdokaiba. A túramotor-jellemzőket szisztematikusan továbbfejlesztették és 2002-ben az R 1150 GS Adventure-rel még inkább a hosszú utakat kedvelők igényeihez igazították – megszületett az Adventure sorozat.

Egy hengertől a két hengerig

2000-2008:

A nagyon népszerű és a kezdő motorosok körében különösen közkedvelt „Funduro" modellek, azaz az F 650 és az F 650 ST, az új évezred elején átdolgozott motorkoncepcióval jelennek meg. Az új, vízhűtéses egyhengeres egységnek köszönhetően az F 650 GS és az F 650 GS Dakar motorosai nemcsak elegendő motorerőt kapnak a hétköznapokhoz, de a jellegzetes enduro érzést is átélhetik. 2008-ban a két teljesen új fejlesztésű F 650 GS és F 800 GS enduromodellt folyadékhűtéses kéthengeres soros motorral szerelték fel. Ez a középkategóriában is új kalandot jelent.

A léghűtéses motortól a vízhűtéses boxermotorig

2004-2017:

2004-ben a BMW Motorrad átdolgozta az R 1200 GS-t. Nagyobb lett a hengerűrtartalma, a teljesítménye és a nyomaték, amitől minden terepen még dinamikusabb lett, miközben tömege 30 kilogrammal csökkent. Majdnem tíz évvel később új korszak köszöntött be, mert a BMW Motorrad mérnökei az R 1200 GS-t vízhűtéses boxermotorral látták el, ami abszolút újdonságnak számított. A motor emellett egy félaktív futóművet kapott, ez a Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), amely új szintre emelte a motorkerékpár kezelhetőségét és a menetkényelmet.

A GS még erősebb lesz

A BMW Motorrad a rákövetkező években tovább dolgozott a GS mítoszon. A népszerű R 1250 GS egy továbbfejlesztett, kéthengeres boxermotort kapott: A BMW ShiftCam változtatható vezérműtengely-vezérlésnek köszönhetően minden motorfordulatszám-tartományban nagyobb erőt fejt ki és még szuverénebbé teszi a GS-t. De a középkategóriás F 750 GS és F 850 GS modelleket is folyamatosan fejlesztik, így a nagyobb hengerűrtartalom és a módosított váz révén még nagyobb motorozási élményt nyújtanak.

3 év gond nélkül.

Motorozz tovább és tovább és tovább! Adunk neked egy évet ajándékba!

A BMW Motorrad új motorkerékpárokra már 3 év jótállást biztosít.

Részletek

#SpiritOfGS

A #SpiritofGS 40 éve kovácsolja össze a motorosokat - a közösség az egész világon jelen van. Csak úgy nekivágni, új kalandokat átélni és felfedezni az ismeretlent – együtt új történelmet írunk. Új élményeidhez meríts inspirációt a GS-közösségből! Tapasztald meg, mit jelent a #SpiritofGS.

+ További információk

Éld át a GS-közösség jelentette kalandokat!

Indulj izgalmas GS-kalandokra új, „Adventures of a Lifetime“ sorozatunkkal!

+ További információk

More on the #SpiritOfGS

spinner