A BMW R nine T Racer.
A BMW R nineT Racer segítségével beleélheted magad a legendás szupermotorok korszakába. Ez nem egy megszállott retró romantika, hanem sokkal inkább egy innovatív technológiát megjelenítő és egyedi BMW Motorrad minőségű motorkerékpár. A feltűnő félburkolat mögé görnyedve, mindkét kézzel az alacsony kormánykarokat markolva érezheted alattad a boxermotor működését, és hallhatod a semmivel sem összetéveszthető hangját. És már tudni fogod: csak egy erős jellem képes versenyben maradni. Az úton éppúgy, mint az életben.
Az R nine T Racer dizájnja
Válaszd ki a stílusod!
Egy markáns motorkerékpárhoz olyan színek is illenek: az R nineT Racer fehér színben, Motorsport matricázással kiegészítve, valamint Option 719 Fekete/Aurum (Blackstorm metallic/Aurum) színben érhető el.
Akár 5 év gond nélkül.
Motorozz tovább és tovább és tovább!
A BMW Motorrad új motorkerékpárokra már 3 év jótállást biztosít, amely további 1 vagy 2 évvel meghosszabbítható.
Stílusosan a belső sávban.
Kéthengeres boxermotor
Erős boxermotor a versenyzés szerelmeseinek.
Erős boxermotor a versenyzés szerelmeseinek.
Az R nineT Racer technológiája is legalább annyira megnyerő és erős, mint a motor designja: a hajtás és a jármű elektromos rendszere a BMW R nineT óta lenyűgözőek. Az R nineT Racer a jelenlegi EU-4 szabványnak is megfelel a korszerű technológiának köszönhetően. Az erős, léghűtéses, kéthengeres, 1170 cm3 kapacitású és 81 KW (110 bph) teljesítményű boxermotor rendkívül dinamikus erőátvitelt biztosít még alacsony sebességnél is. Igazi boxermotor.
A félburkolat és alacsony üléshelyzet révén folyamatosan élvezhető a nagy sebesség. A standard ABS és opcionális ASC gondoskodik a biztonságról az utazások során. A café racer modellekre jellemző 2 az 1-ben kipufogó pedig kiváló bizonyíték arra, hogy a technológia sem szorul háttérbe.
Az R nine T Racer legfontosabb jellemzői
























Motorozzon kényelmes üléspozícióban.
Motorozzon kényelmes üléspozícióban.
Sportos és dinamikus: az R nineT Racer kormánya alacsonyan helyezkedik el a felső villahídon. A mérsékelt eltolódás védi a csuklót. A lábtámaszok ugyanakkor hátra- és felfelé kerültek a sportos üléspozíció érdekében. Az opcionálisan kapható egyéni vezetőülés pedig 805 mm-ről 795 mm-re csökkenti az ülésmagasságot.
A vezetőülés párnája a hátulja felé kissé emelkedik. Ez érezhető enyhülést nyújt a hátnak a hosszú túrákon. Csakúgy, mint a dinamikusra tervezett félburkolat – különösen 90 km/h feletti sebesség mellett.
Az R nine T Racer Japánban
Élvezetes verseny.
A verseny nemcsak mindig a sebességről és a teljesítményről szól. A szórakozás, stílus, barátság és szabadság fogalmak is kapcsolódnak hozzá. Japán vintage versenyzői megadják a módját a versenyzés szellemisége megünneplésének. A tokiói nagyvárosban Joy Lewis Daisuke Mukasa motorátépítővel találkozik, és meglátogatja a Curry Speed klubot. R nineT racerével átszáguld a nagyvároson, a Fuji-hegység környéki magányos hegyi utak, valamint a Fuji Speedway-en rendezendő vintage motorverseny helyszíne felé veszi az irányt.