Megjegyzés: A motorkerékpárokat a jogszabályokban szereplő kötelező felszerelésekkel szállítjuk (pl.: sárga fényvisszaverők a villaszáron – Euro 4). A honlapon található képeken és videókban nem minden esetben láthatóak ezek a kötelező felszerelések.

BMW HP4 RACE.

Messzemenően a lényegre törekedve.

A HP4 RACE jóval többet jelent, mint alkatrészei összessége. Ez a motor az érzések csimborasszója. A kifejlesztéstől a versenypályáig, a szenvedély tette azzá a motort, ami. Az innováció csodája: arra lett tervezve, hogy ledöntsön minden korlátot. A HP az első olyan motor a világon, amely teljesen karbonvázzal és karbonkerekekkel van felszerelve. Teljesítménye 158 kW (215 LE), és mindössze 146 kilót nyom (száraz súly). Egy kézműves álom vált valóra 750 rajongó számára.

Színtiszta teljesítmény 750-szer

A HP4 RACE a műszaki tökély megtestesítője. Szakembereink mind a 750 limitált kiadású versenygépet kézzel gyártották, és számozott matricával látták el. Koncentrált szenvedély azok számára, akik osztoznak velünk az életérzésben. Korlátok és határok nélkül. A határmezsgyén táncoló crosserek követelményeit nem csupán kielégíti, hanem újra is definiálja a HP4 RACE. Kevés van belőle. Egész pontosan hétszázötven.

+ További információk

Új benchmark a kis súlyú konstrukciók terén.

A HP4 RACE váza végtelen karbonszálból készült, és a kormánynyaktól a lengővilla csapjáig folyamatos. A standard vázzal ellentétben összesen 4 kilogram súlymegtakarítást eredményez. A BMW HP4 RACE's karbontechnológiája nem a megjelenésre, hanem a menettulajdonságokra összpontosít. Megkönnyíti a funkciófüggő torzió és merevség előkalkulációját és beépítését. Merev, mint az alumínium, kemény, mint az acél. A karbon összes előnye teljesen kihasználásra kerül a kerekeken. Különösen rugalmasak maradnak.

+ További információk

A HP4 Race dizájnja

A HP4 RACE állóhelyzetben. Igazi ritkaság.

A legkisebb részletekre is kiterjedő tökéletesség.

A versenypályára tervezett HP4 RACE öntámogató karbon első résszel rendelkezik, amely gyakorlatilag felfalja a szembeszelet agresszív osztott arcával. A kupola alakú szélvédő optimális védelmet nyújt a motorosoknak a légáramlás vonalában. A festék és a karbon tökéletes összhangja révén a HP4 RACE abszolút kiemelkedő látványt nyújt álló helyzetben. A színek terén is új korszak köszönt be. A HP4 RACE modellel bevezetjük a HP motorsport színeit: Llight white uni uni (világosfehér) / Rracing blue (kék) fémes / Rracing red uni uni (piros).

+ További információk

Négyhengeres négyütemű soros motor

158
kW (215 LE) at 13 900 ford./percen (max. fordulatszám: 14 500 percenkénti fordulatszám)
999
ccm kapacitás
120
Nm / nyomaték
14.500
U/min / max. nyomaték
Víz-/olajhűtéses soros négyhengeres négyütemű motor

Kézzel építve. Maximális teljesítményre tervezve.

Kézzel építve. Maximális teljesítményre tervezve.

A Berlinben kézzel készült HP4 RACE motor a hosszú távolságokra tervezett WM és World SBK motorjának továbbfejlesztése. 158 kW (215 LE) teljesítményre képes, a maximális fordulatszám pedig 14 500 ford./percre lett növelve. A 120 Nm maximális nyomaték 10 000 ford./percen érhető el. Az olajcserét is magába foglaló első szervizre azt követően kerül sor, hogy szakembereink beindították és rögzítették a tesztállványon. A motor endoszkópos vizsgálaton megy keresztül, valamint megtörténik a vezérlési idők és a szelephézag beállítása. Ez azt jelenti, hogy a HP4 RACE már szállításkor teljes erőbedobással készen áll a versenypályára.

+ További információk

Tapasztalja meg a HP4 Race hangját

2D szoftvercsomag.

A HP4 Race elemzésére és konfigurálására szolgáló szoftver.

Fedezd fel most

A HP4 RACE legfontosabb jellemzői

Öntámogató karbon első rész osztott arccal
2D műszerfal
WSBK kapcsolóegység Brembo RCS-sel
Öhlins FGR 300 villa
Akrapovič szilárd titán kipufogórendszer
Öntámogató karbon hátsó rész 2D GPS egérrel
Brembo GP 4 PR féknyereg
Öhlins TTX 36 GP rugóstag
A legfontosabb jellemzők részletesen
  • Motor

    Teljesítmény és tökéletesség. A motorblokk "HIPed" volt, a legkisebb légbuborékok is meg lettek szüntetve minden egyes alkatrészből túlnyomás alatt. A könnyű és erős motorsport acél hajtókarok 0,5 g-hoz párosulnak, és a finoman kiegyensúlyozott vezérműtengelyen mozognak. A négy dugattyú úgy lett párosítva és optimalizálva, hogy ellenálljon a megnövelt fordulatszámnak és terhelésnek. Az olajszivattyú maximális szabályozott olajnyomása 6-ról 5 barra lett csökkentve, és a 0W40 olajjal együtt jelentősen kevesebb teljesítményvesztéssel jár. Minden HP4 RACE motorkerékpár motorja égetési kapacitásig tolerált. A motor visszahúzása után az égéstér endoszkópos vizsgálata következik a dugattyú és az égéstér tetejének esetleges ütközéseinek észlelésére. A tesztállványon visszahúzott motor teljesen rugalmas.

  • Fékek

    Maximális szintű fékteljesítmény. A Brembo GP 4 PR féknyereg jól ismert a Moto GP világából. Ez magában foglal egy 320 mm átmérőjű T-lebegő Racing féktárcsát. 6,75 mm-es vastagságával a legnagyobb terhelésnek is ellenáll. A monobloc féknyereg különösen hőálló, és a csökkentett súrlódású titán dugattyúk egészítik ki a fékvezetéket. A féknyeregek Brembo / 04 racing betétekkel vannak felszerelve.

  • Lábtámaszok + sebességváltás-segéd

    A 6-sebességes EVO sebességváltó rövidebb váltást tesz lehetővé, és másodlagos átvitellel is rendelkezik. A sebességváltót a HP RACE sebességváltás-segéd Assistant Pro vezérli. A motoros minden váltásnál egyértelmű visszajelzést kap a rugós aktuátor hiánya miatt. Mint általában a versenysportok esetén, nincs részleges kapcsolás, és az első fogaskerék felül található. A 2-6. sebességet lefelé kell váltani. Ha szükséges, a sebességváltási mechanizmus utcai formátumra állítható. Az egykerekezés-szabályozás és a maximális motornyomaték a WET, INT, DRY1, DRY2 menetprogramok szerint van beállítva. A boxutca-határoló az első sebesség kiválasztásától használatra kész. Álló helyzetben az indításvezérlés is automatikusan indul. Ez gondoskodik arról, hogy a motorosok teljes erőbedobással a verseny kezdetére összpontosíthassanak.

  • Kormánynyak + villahíd

    Minden HP4 RACE saját, egymást követő számozású karbonlemezzel rendelkezik, amely a villahídba van süllyesztve. A HP4 RACE funkcionális alváz minden típusú versenypályához adaptálható. A variálható eltolódás beállításának használatával a motorosok módosíthatják a 30 mm-es gyári beállítást 26-32 mm és 30-28 mm tartományban. A kormányagy-szög 0,5°-kal laposabb, mint a standard modell szöge, amely 65.5°. +0,5° és +1° között állítható. A beállításoknak köszönhetően 95-112 mm túlfutás érhető el.

  • Sebességváltó

    Mart alumínium gombpanelnek köszönhetően minden fontos beállítás rendelkezésre áll a motorozáshoz, kiemelkedő működési pontossággal. Bal oldalon a műszerfal kijelzőképernyői között lehet átkapcsolni, és minden DTC és EBR beállítás elvégezhető. A menetprogramok beállítása ( WET - INT - DRY1 - DRY2 ), az indítógomb és a boxutca-határoló, valamint a gyújtásmegszakító a jobb oldalon található.

  • Ülés + ergonómia

    Optimális ergonómia minden motorosnak. A szokásos ülésmagasság 831 mm, a legalacsonyabb ülésbeállítás (-15 mm) 816 mm és a legmagasabb ülésbeállítás (+15 mm) 846 mm. Emellett a mart lábtartórendszernek 8 különböző beállítása lehetséges. A kormány összeszűkülése is módosítható 15°-kal.

  • DTC + EBR

    A dinamikus kipörgésgátló az információkat az áthelyezett szögsebesség-érzékelőtől kapja. A kipörgés +7 és -7 között állítható, és négy menetprogram közül lehet választani. A módok: WET - INT - DRY1 - DRY2 a fogaskerekek progresszív leképezése, a relatív maximális nyomaték és az egykerekezés-szabályozás specifikációja szerint változnak. Az EBR-rel (motorfékkel) együtt a versenyzők befolyásolhatják a fékezési és gyorsítási jellemzőket, és optimálisan alkalmazkodhatnak a versenypálya körülményeihez. 

  • Karbon kerekek

    A szénszálas felnik és a kerekek egyedi kialakítása további 1540 g súlyt takarít meg a kovácsolt kerekekhez képest. A kerekek jelentősen csökkentett méretei, különösen a kerülete különösen érzékelhető minden irányváltásnál és fékezéskor. Az anyagcsatlakozásokhoz az optimális pozitív zárást zsugorítással és préseléssel érik el olyan kiegészítő részeken, mint az alumíniumból készült láncszíjtartó. Ez lehetővé teszi a betétes megoldások teljes elkerülését, és a stabilitás továbbfokozását.

  • Titán csavarok

    146 kilónyi száraz súly (DIN üres 171 kg) igazi kihívás. Minden alkotóelem súlyát optimalizáltuk, vagy ha nem volt szükséges, megszabadultunk tőle. A legkisebb részletekig ellenőriztük, hol takaríthatunk meg akár egy grammot is anélkül, hogy ez érintené a működést - vagy esetleg akár még javítaná is azt. Például titán csavarokat használtunk a motorhoz és kerethez. A 6-as, 8-as és 10-es méretekben nem csak súlyt takarítanak meg, hanem a szükséges eszközök száma is kevesebb.

A HP4 RACE részletesen.

Szakértők mesélnek a legfontosabb jellemzőkről

Ugrás a videóra

Berlini gyárbejárás.

A színfalak mögött: a HP4 RACE gyártása

Ugrás a videóra

Célba venni a lehetetlent

HP4 RACE

Sokak számára a határok elérése jelenti a történet végét. Mások számára ez éppen a kezdet. A HP4 RACE motorral azok szenvedélyét tudjuk igazolni, akik túlszárnyalják határaikat. Bármivel is jár – ez egy olyan dolog, ami korábban elképzelhetetlen volt.

További információk

A HP4 Race tartozékai

Erős jelenlét az utakon

BMW Motorrad Motorsports

BMW Motorrad Race Trophy.

További információk

MORE SPORT MODELLEK