A BMW S 1000 RR
Mindig a lehetőségek határán, és az ideális pályaívet keresve egy 152 kW (207 LE) teljesítményű motor nyergében. Féktelen erő repíti előre RR motorodat – 113 Nm maximális forgatónyomaték 11.000 ford./perc fordulatszámnál és legalább 100 Nm-es nyomatékgörbe az 5500−14.500 ford./perc fordulatszám-tartományban. Tíz évvel azután, hogy az RR első generációja meghódította a motoros világot, most bemutatjuk a következő teljesítményszintet. Az RR majdnem minden alkatrészét átdolgoztuk − a jármű elejétől a hátuljáig. Az eredmény: kisebb súly és érezhetően jobb teljesítményparaméterek. Készen állsz a pole pozícióra? Készen állsz a #NeverStopChallenging életérzésre? Az RR csak Rád vár.
A Superbike legfontosabb jellemzői
Többé nem fogod tudni elképzelni az életedet a versenypálya és az RR nélkül
Többé nem fogod tudni elképzelni az életedet a versenypálya és az RR nélkül
A kompozit műanyagból készült belső szárnyak sebességtől függően akár 17,1 kg aerodinamikai leszorítóerőt produkálnak 300 km/h-nál. Ez a leszorítóerő ellensúlyozza az egykerekezés-gátló dőlésszögét gyorsításkor: A villa érintkezik a talajjal, és a DTC-nek kevesebbet kell beavatkoznia. Így érezhetően és még közvetlenebbül alakíthatod át a hajtóerőt gyorsulássá.
Nagyobb teljesítmény a képernyőn
Nagyobb teljesítmény a képernyőn
A versenypályán megtett körök után vár a boxutca: A gyújtás ki-/bekapcsolása után mindig a legutoljára használt képernyő jelenik meg. Így fókuszált maradhatsz és továbbra is a saját stílusodra összpontosíthatsz. A Pure Ride Screen és a három különböző Core Screen közül választhatsz. Hideg motornál a megfelelő maximális fordulatszám jelenik meg. A váltólámpával most sokkal jobban láthatóan villog a teljes fordulatszámmérő. A beállítások alatt pedig a TFT-kijelzőn a világosabb ábrázolásnak köszönhetően most még gyorsabban leolvashatod a segédrendszerek – mint például az ABS Pro, a DTC vagy a DDC – gyári beállításait.
A szenvedély a szívben lakozik – amíg ki nem akar törni
Kirobbanó szenvedély: Az RR nagy teljesítményű BMW ShiftCam négyhengeres motorjába ismét beleadtuk a versenypályán szerzett minden tapasztalatunkat: a 3 LE-vel 210 LE-re (154 kW) megnövelt teljesítmény érdekében. Az M RR-ből átvett légszűrő gondoskodik a különösen jó légellátásról és a hatékony töltéscseréről. És az új nyílásgeometriával és megerősített csapágybakkal rendelkező hengerfejek is az M RR-ből származnak. Az alapfelszereltséghez tartozó Pro váltóasszisztenst szintén optimalizáltuk. Most a toló felváltón és a toló visszaváltón keresztüli sebességváltásokat is lehetővé teszi. És jobb terhelésváltás-csillapításról gondoskodik –a váltási pontosság növelése érdekében. És még a lánckerék is több foggal rendelkezik: 46-tal a 45 fog helyett, akárcsak az M RR modellnél –° ez pedig nagyobb húzóerőt biztosít az egyenes szakaszokon.
Keretfeltételek – szó szerint
Keretfeltételek – szó szerint
Precíz munka a nagyobb visszajelzés és pontosság érdekében: Az M idomkészlet rugóstaggal és állítható lengővilla-forgásponttal az alapfelszereltséghez tartozik. A vázkivágások nagyobb oldalsó rugalmasságot biztosítanak. A kormányagyszöget 0,5°-kal ellapítottuk 66,4°-ra, és a villahidak eltolását 3 mm-rel 26,5 mm-re csökkentettük: az első kerék még nagyobb pontossága érdekében. A hátsó kerék kiépítését pedig a kopásbiztos tengelyágyaknak és a fékrendszer optimalizálásának köszönhetően praktikusan egyszerűsítettük. A DDC Road, a Dynamic és a Race lengéscsillapítását most a Race Pro 1–3 menetprogramokban is használhatod. Ez lehetővé teszi, hogy a Race Pro 1–3 menetprogramban is utcai lengéscsillapítással vezethess az országúton.
Kanyarvadászat újradefiniálva
Kanyarvadászat újradefiniálva
A külön választható Pro menetprogram és a most először beépített kormányszögszenzor két funkciót tesz lehetővé: a Brake Slide Assistot a lassításhoz és a DTC Slide Controlt a gyorsításhoz. A kormányszögszenzor segítségével határozható meg a sodródási szög, amelynek alapján a DTC gondoskodik az optimális csúszásról. A 2. és 3. DTC beállítás versenypályára és slick gumikra van optimalizálva. A Powerslide után a Brake Slide Assist segít a lassításban, hogy az első és a hátsó kerék ABS fékezésével a motor becsússzon a kanyarba.
Pontosan a Te igényeidre szabva
- M csomag
- Dynamic csomag
- Race csomag
- Carbon csomag
- M mart alkatrészekből álló csomag
Az M csomag kiemeli az RR sportos profilját. Az exkluzív Lightwhite uni/M Motorsport fényezést csak ez a csomag tartalmazza, amely erőteljes külsőt kölcsönöz a motorkerékpárnak. A csomag tartalma: M sportülés az optimális tartáshoz a döntő ezredmásodperceknél. A súlyoptimalizált M karbonkerekek M Tape-ekkel a maximális vezetési dinamika érdekében. Vagy a választható M kovácsolt kerekek is. Ezenkívül az M lábtartó és a fekete tanksapka.
A Dynamic csomag az RR versenysport jellegét fokozza a nagyobb teljesítmény és kényelem érdekében. A csomag tartalma: a csak nálunk elérhető, versenysportra alkalmas DDC elektronikus futómű az optimális lengéscsillapításhoz és az úttesttel való optimális érintkezéséhez minden vezetési helyzetben. Továbbá a Pro menetprogramok 3 kiegészítő Race Pro menetprogrammal és a versenypályához további releváns beállításokkal, úgy mint a Launch Control, a Pit-Lane Limiter, a Wheelie Control, a Brake Slide Assist és a Slide Control. Valamint az elektronikus sebességszabályozót és a markolatfűtést is tartalmazza.
A Race csomag optimalizálja az RR-t azok a számára, akiknek a versenysport a szenvedélye. A csomag tartalma: alacsony karbantartási igényű, súlyoptimalizált M Endurance lánc. Valamint a kizárólag ebben a csomagban elérhető Akrapovič M Titan kipufogórendszer, amely még sportosabb megjelenést biztosít és még tovább csökkenti a súlyt, vagy alternatívaként kiváló minőségű Titan Slip-on sportkipufogó.
A kiváló minőségű Carbon csomag tovább fokozza a motor Superbike-os megjelenését. A csomag tartalma: első és hátsó sárvédők, láncvédő és lánckerékburkolat, valamint felső oldalidomok. A versenysportból származó, szénszállal megerősített könnyű műanyagból készült alkatrészek az elegáns, ugyanakkor sportos csúcstechnológiára helyezik a hangsúlyt.
A mart alkatrészekből álló csomag kiváló minőségű alkatrészekkel és az exkluzív M jelöléssel emeli ki a gép sportos karakterét. A következőket tartalmazza: Eloxált alumíniumból készült mart alkatrészek, köztük a felhajtható és állítható tengelyváltókar és kézi fékkar Lever Guarddal –°ezek a felszereltségek különösen nagy értéket képviselnek.
A dizájn többről szól, mint a megjelenés
Három változat, egy karakter.
Mindegy, melyik változatot választod: Itt nem a milliméterek és az ezredmásodpercek számítanak, hanem egyedül az ízlésed. Azonban egy biztos: Minden RR a színtiszta teljesítményre épül.
3 év gondtalanul
Motorozz tovább és tovább és tovább 3 év gyári jótállással!
Felár ellenében a jótállás meghosszabbítható 4 vagy 5 évre.
A sportosság dominánsan öröklődik
Szupersportos és kompromisszumokat nem ismerően kompakt. Az RR-nek ezeket az alapvető tervezési értékeit megtartottuk. Sőt, továbbfejlesztettük őket: az aerodinamikailag optimalizált szélvédővel és a markáns LED-kialakítású lámpákkal rendelkező elülső résztől kezdve a belső szárnyakkal ellátott oldalidomon át a rövid és dinamikus farrészig. És a könnyen leszerelhető rendszámtáblatartó, valamint az utasülés választható burkolata bizonyítja: Az RR dizájnját is a legapróbb részletekig a teljesítményre összpontosítva terveztük meg.