Az új BMW R 18.

Lelke van.

Az új R 18 felidézi történelmünket és azokat az ikonikus jellemzőket, amelyeket következetesen továbbfejlesztettünk. Az eredmény egy jellegzetes cruiser a legnagyobb hengerűrtartalmú boxer blokkal, amelyet valaha építettünk, és időtlen dizájnelemekkel, mint amilyen például a dupla fehér csíkozás az R 18 First Edition kivitelen.

R 18 First Edition

A logo és a felirat mellett a dupla csíkozás és a króm dizájnopció alkotják a First Edition kivitelt.

Cruiser első pillantásra

Megnyújtott, alacsony vonalvezetés jellemzi. A dupla bölcsős acél csőváz átfogja a motorblokkot, amely hatásosan erősíti a jármű megjelenését. A motorosnak rengeteg opció és kiegészítő áll rendelkezésére: az R 18 puritánsága teljes személyre szabhatóságot eredményez.

+ További információk
A konfigurátorhoz
Akár 5 év gond nélkül.

Motorozz tovább és tovább és tovább!

A BMW Motorrad új motorkerékpárokra már 3 év jótállást biztosít, amely további 1 vagy 2 évvel meghosszabbítható.

Részletek

Tapasztald meg az R 18 hangját!

1923 óta számítunk a boxerre – meggyőződésből.  Az R 18 1802 köbcentis kéthengeres boxermotorja a legnagyobb hengerűrtartalmú boxer, amelyet valaha építettünk. 158 Nm-es maximális forgatónyomatéka már 3000 min-1 fordulatszámnál jelentkezik. A 2000-4000 min-1 fordulatszámtartományban a forgatónyomaték mindig 150 Nm fölötti, ezáltal garantált a folyamatosan magas nyomaték a boxerre jellemző használat során. 4750 min-1 fordulatszámnál a „Big Boxer” 67 kW (91 PS) teljesítményt biztosít. Emellett a legbensőbb hagyománya modern technológiával párosul. A tiszta szenvedélyért az utakon.

+ További információk
1802
cm3 hengerűrtartalom
158
Nm forgatónyomaték, 3000 ford./percnél
690
mm ülésmagasság
290
km megtehető egy tank üzemanyaggal

A helyes út? A sajátod.

A #soulfuel azt jelenti, hogy maradj mindig szenvedéllyel teli és kíváncsi. Akkor is, amikor nem a nyeregben ülsz.

+ További információk