A BMW M 1000 RR
Mindenkinek, akit a szenvedélye vezet és állandóan kihívások elé állít. Mindenkinek, aki nem akar egy millimétert vagy egy ezredmásodpercet sem feladni: A BMW M RR a versenysport homologizált superbike-ja. A szélcsatornában tökéletesítettük és a versenypályán fejlesztettük tovább. Az aerodinamikai optimalizálás és a gyártáshoz használt karbon jelentősen, 314 km/h-ra növeli a végsebességet. A motor és a futómű továbbra is erőteljes és megbízható. Az M RR a legapróbb részletekig az abszolút teljesítmény és az exkluzivitás megtestesítője. Tipikus M.
De még ezt is tudja fokozni: a BMW Motorrad Motorsport Race Support segítségével – tipikus #NeverStopChallenging.
A fő vonások kölcsönhatása
Olyan, mint szélárnyékban vezetni
Olyan, mint szélárnyékban vezetni
Az optimalizált elülső és oldalsó karbonpanelek nagyobb teljesítményt és 8 km/órás végsebesség-növekedést biztosítanak. Ráadásul az új aerodinamika a szél leszorító erejének csökkentésével tehermentesíti a vezetőt: a hosszan tartó, gyors, koncentrált vezetés érdekében. Az újratervezett, karbonból készült M belső szárnyak akár 6,3 kg-mal is növelik az első kerék leszorítóerejét, még bedőlve is. 22,6 kg leszorítóerő 300 km/h-nál: a nagyobb magabiztosságért a nagyobb dőlésszögeknél és a nagyobb kanyarodási sebességnél.
Használd ki a szelet
Használd ki a szelet
A BMW Motorsport szakértőinek együttműködésében megszületett az M Brake Ducts és az opcióként választható M Aero Wheel Cover. Az M Brake Ducts közvetlenül az új elsőkerék-sárvédőbe van integrálva, amelyet a villalábak és a féknyergek körüli jobb légáramlás érdekében optimalizáltak. A sorozatgyártású motorkerékpárokon először használt M Brake Ducts csökkenti a féknyergek hőmérsékletét. A szintén látszókarbonból készült M Aero Wheel Cover csökkenti a turbulenciát az első keréknél, és 250 km/h-s vagy annál nagyobb sebességnél a hosszú egyenesekben megmutatja a benne rejlő potenciált.
A milliméterek döntenek – a motorban is
Az M RR 15.100 ford/perc maximális fordulatszámú motorja bizonyított a Superbike Világbajnokságon. Egy ilyen teljesítményszintnél a milliméternyi precizitás alapvető fontosságú: Teljesen CNC-megmunkálású szívónyílások, könnyű 2-gyűrűs kovácsolt dugattyúk optimalizált dugattyúgyűrűkkel a jelentősen csökkentett olajfogyasztás érdekében, keskeny és könnyű lengőkarok, titánszelepek, optimalizált vezérműtengelyek és az S 1000 RR-hez képest 340 g-mal könnyebb Pankl titán hajtórudak a csökkentett súrlódásért – csak néhány a kiemelkedő jellemzők közül. Ehhez jön még a BMW ShiftCam technológia a szelepvezérlés és a szelepemelés szabályozásához, valamint a rövidebb szívótölcsérekkel ellátott szívórendszer a magas fordulatszámon történő optimális töltetcseréhez. És a győzelemhez vezető tökéletes rajt érdekében a többtárcsás nedves tengelykapcsoló (Anti-Hopping) öngerjesztéssel teszi a dolgát.
Világos visszajelzés - nem csak a boxutcából
A lehető legjobb első- és hátsókerék-érzékelés, plusz lélegzetelállító pontosság: Az alváz középpontjában egy alumínium hídváz áll, amelyet egy fordított teleszkópvilla és egy Full Floater Pro kinematikájú központi rugóstag egészít ki a jelentősen megnövelt alvázteljesítmény érdekében. Ez az alváz következetesen és kompromisszumok nélkül a legjobb versenyidőket célozza, de az országúton is inspirálja az adrenalinfüggő maximalistákat.
Csúcsteljesítmény – a hozzáállástól is függ
Az igazi győzteseket az különbözteti meg, hogy képesek ezredmásodpercre pontosan kihasználni a bennük rejlő potenciált: Az M RR Launch Control (rajtelektronika) a tökéletes versenyrajtot támogatja, a Pit-Lane-Limiter (boxutcai sebességkorlátozó) pedig tudja, hogy mikor kell visszafogni a lovakat. A Pro váltóasszisztens minden fokozatváltásnál gondoskodik a gyors, tengelykapcsoló nélküli sebességváltásról. A versenyzéshez a váltásminta könnyen megfordítható. Ezen felül összesen 7 menetprogram, két beállítható motorfék, valamint a motor fékezőnyomatékának szabályozhatósága szolgálja az adott pályához való optimális alkalmazkodást. A 6,5 hüvelykes TFT kijelzőn minden tökéletesen látszik.
Kompromisszummentes gyorsulás – csak épp fordítva
A Superbike Világbajnokságon és a világ versenypályáin töltött egy év után az M fékre még mindig érvényes: kategóriájának legjobbja. De valójában még ennél is jobb. Mert az új M Brake Ducts a versenypályától függően akár 10 fokkal lehűti a féknyergeket verseny üzemmódban a még nagyobb teljesítmény és az állandóbb nyomáspont érdekében. Az egymáshoz beállított kezelőelem és féknyereg kombinációja maximális fékstabilitást és visszacsatolást, valamint a Race ABS optimális beállítását eredményezi. Az M fék az abszolút mérce és az is marad.
3 év gondtalanul.
Motorozz tovább és tovább és tovább 3 év gyári jótállással!
Felár ellenében a jótállás meghosszabbítható 4 vagy 5 évre.
Így néznek ki a győztesek
Két kivitel, egy cél: színtiszta teljesítmény
Az M RR két változatban kapható: Alapváltozatként és az M Competition csomaggal. Minden M RR egyetlen egyértelmű célra készült: győzelemre. És pontosan ez az, amit mindkét változat abszolút odaadással és tiszta akarattal képvisel.
Sorvezető – szó szerint
Az aerodinamikailag optimalizált, látszókarbon burkolatú elülső rész és a sávos M Design minden részletében a győzelemre való törekvést mutatja – még az újonnan tervezett burkolattartó is karbonból készült. A szintén áttervezett hátsó rész pedig most még dinamikusabbá teszi az M RR-t. A beépített világítással ellátott rendszámtartó is még kompaktabb lett. Az új kábelkorbácsnak és a hátsó irányjelző LWS-csatlakozójának köszönhetően az M RR most még gyorsabban készen áll a versenypályára. És az első irányjelző-csatlakozók is ennek megfelelően optimalizáltak.
Még több versenysport
Az M Competition csomag
Az M Competition csomag
A versenysport és az esztétika találkozása: az M Competition csomagban ott van az M GPS Laptrigger a hozzá tartozó engedélyező kóddal, az M Aero Wheel Covers, az eloxált, 220 g-os könnyű lengőkar és a karbantartásbarát DLC-bevonatú M Endurance lánc. Ezt egészítik ki a kiváló minőségű látszókarbonból és átlátszó fényezéssel készült M Carbon csomag elemei, az M martalkatrész-csomag az új, 150 g-mal könnyebb M lábtartóval, valamint az utasülésnél található karbonborítás és az utascsomag.
További sportos kiegészítők
További sportos kiegészítők
A opcionális extrák széles választékának és az eredeti BMW Motorrad tartozékoknak köszönhetően az M RR még pontosabban a vezetője vagy a pálya igényeihez igazítható. Így az M Carbon ülésburkolat felhasználható a GPS-Mouse vagy az akciós kamera tartójaként. Az M Competition csomagban is megtalálható 6 magasságban állítható M lábtartó a versenysportos vezetési stílust támogatja - akárcsak az M Endurance egyszemélyes ülés, amely nagyobb kontrollt tesz lehetővé a mély bedőléseknél.