A BMW M 1000 RR
Mindenkinek, aki egy ezredmásodpercet sem szeretne elveszteni. A versenysport számára homologizált Superbike-ot a szélcsatornában aerodinamikailag tökéletesítették és továbbfejlesztették a versenypályára. A 314 km/h maximális sebességét az M RR az új aerodinamikusabb szárnyfüllel ellátott burkolatának és a 6 lóerővel erősebb ShiftCam motorjának köszönheti, amely 218 lóerős. Ez a motor a legapróbb részletekig a teljesítményt, a motorsportot és az exkluzivitást képviseli. Akárcsak a BMW Motorrad Motorsport Race Support. Tipikus M – tipikus #NeverStopChallenging.
Az M RR-re 100%-ig számíthatok.
”Toprak Razgatlıoğlu
BMW Motorrad WorldSBK Team
Mindent a legjobb személyes idődért
A bajnokok motorja
A bajnokok motorja
Az M RR világszerte ünnepli győzelmeit a versenypályákon. A BMW versenyzői és csapatai megbíznak a Superbike kompromisszumok nélküli teljesítményében. A WorldSBK, a FIM Superbike Bajnokság, a FIM Endurance Világbajnokság, de a Road Racing eseményein is az M RR rendszeresen az 1. helyen fut be.
A kiemelkedő jellemzők kölcsönhatása
























Olyan, mint szélárnyékban vezetni
Olyan, mint szélárnyékban vezetni
Az újra tervezett első és oldalborítás nagyobb teljesítményt biztosít. Emellett a tovább optimalizált aerodinamika tehermentesíti a vezetőt azáltal, hogy csökkenti a szél által kifejtett leszorító erőt: így hosszú távon, gyorsan és fókuszáltan tud vezetni. Az átdolgozott Evolution 3.0 M szárnyfülek ezzel szemben növelik az első kerék leszorító nyomását – még a motor bedöntött helyzetében is – és akár 50%-kal megnövelik a leszorító erőt, amely akár 23,1 kg-ot is elérhet. Ez még nagyobb bizalmat ad a nagyobb dőlésszögekre és a gyorsabb kanyarsebességekre vonatkozóan.
Motorozz úgy, mint a példaképed!
Motorozz úgy, mint a példaképed!
A legjobb teljesítmény mindig az anyagoktól is függ. Ezért a modellfrissítéssel számos felszereltséget szériafelszereltségként építettünk be. Például a kormányszögszenzort Slide Control és Brake Slide Assist funkciókkal, a rövid löketű gázkart, amely 14 fokkal rövidíti a gázutat, vagy az M Brake Ducts fékcsatornákat, amelyek javítják a villalábak és a féknyergek körüli légáramlást.
Világos visszajelzés – nem csak a boxutcából
A lehető legjobb első- és hátsókerék-érzékelés, plusz lélegzetelállító pontosság: Az alváz középpontjában egy alumínium hídváz áll, amelyet egy fordított teleszkópvilla és egy Full Floater Pro kinematikájú központi rugóstag egészít ki a jelentősen megnövelt alvázteljesítmény érdekében. Ez az alváz következetesen és kompromisszumok nélkül a legjobb versenyidőket célozza, de az országúton is inspirálja az adrenalinfüggő maximalistákat.
Csúcsteljesítmény – a hozzáállástól is függ
Az igazi győzteseket az különbözteti meg, hogy képesek ezredmásodpercre pontosan kihasználni a bennük rejlő potenciált: Az M RR Launch Control (rajtelektronika) a tökéletes versenyrajtot támogatja, a Pit-Lane-Limiter (boxutcai sebességkorlátozó) pedig tudja, hogy mikor kell visszafogni a lovakat. A Pro váltóasszisztens minden fokozatváltásnál gondoskodik a gyors, tengelykapcsoló nélküli sebességváltásról. A versenyzéshez a váltásminta könnyen megfordítható. Ezenkívül összesen 7 vezetési üzemmód, a két beállítható gázkarakterisztika, az ABS Pro, a DTC, az MSR és a motor-fékezőnyomaték háromszoros beállíthatósága növeli a teljesítményt. A 6,5 hüvelykes TFT-kijelzőn minden tökéletesen látszik.
A milliméterek döntenek – a motorban is
A milliméterek döntenek – a motorban is
A BMW ShiftCam technológiájú hajtómű 15 100 ford./perc maximális fordulatszámú motorja bizonyított a Superbike Világbajnokságon. Mivel mi soha nem vagyunk elégedettek, a motoron számos részletet tovább optimalizáltunk, beleértve a hengerfejet, a dugattyú geometriáját, a szelepvezérlést és a légszűrőházat. Ennek köszönhetően a teljesítmény 6 lóerővel nőtt. Kívülről nem látható, a vezető számára viszont egyértelműen érezhető.
Kompromisszummentes gyorsulás – csak épp fordítva
A versenypályákon való, évek óta tartó versenyzés után az M fékre még mindig érvényes: kategóriájának legjobbja. De valójában még ennél is jobb. Mert az M Brake Ducts a versenypályától függően akár 10 fokkal lehűti a féknyergeket verseny üzemmódban a még nagyobb teljesítmény és az állandóbb nyomáspont érdekében. Az egymáshoz beállított kezelőelem és féknyereg kombinációja maximális fékstabilitást és visszacsatolást, valamint a Race ABS optimális beállítását eredményezi. Az M fék az abszolút mérce, és az is marad.
3 év gondtalanul.
Motorozz tovább és tovább és tovább 3 év gyári jótállással!
Felár ellenében a jótállás meghosszabbítható 4 vagy 5 évre.
Így néznek ki a győztesek
Két kivitel, egy cél: színtiszta teljesítmény
Az M RR két változatban kapható: M RR-ként és M RR-ként az M Competition csomaggal. Mindkettőt egyértelmű célra tervezték. Arra, hogy nyerjen. És pontosan ez az, amit mindkét változat abszolút odaadással és tiszta akarattal képvisel.
Az M Competition csomag
Az M Competition csomag
Ahol a versenysport találkozik az esztétikával. Az M Competition csomag számos Performance-alkatrészt tartalmaz, amelyek joggal viselik az M betűt. Többek között az M GPS Laptrigger, az M Aero Wheel Covers kerékborítás, az M Endurance lánc, az M fék- és tengelykapcsolókar, valamint az M lábtartók. Ezekhez jönnek a kiválasztott, prémium minőségű látszókarbon alkatrészek, valamint az utascsomag.
Maximalistáktól maximalistáknak
Mióta 2010-ben elindítottuk a BMW Motorrad Motorsport Race Support nevű programot, ügyfeleink hozzáférhetnek az elektronikához, a motorokhoz, a Performance-alkatrészekhez és a szakértelmünkhöz. Ezek közé tartoznak a teljesítménynövelő átalakítások is, amelyeket ugyanazok a szakemberek végeznek, akik a gyári motorokat is összeszerelik a WorldSBK és a FIM EWC számára. A Race Support keretében mindent megteszünk azért, hogy a versenypályán bizonyíthass. A siker magáért beszél: A BMW S 1000 RR és a BMW M 1000 RR számos bajnokságban már rengeteg győzelmet és címet szerzett.
Even more racing

A Challenger Days napok
Lenyűgöző élmények a versenypályán. Készülj fel a rengeteg adrenalinra.