Megjegyzés: A motorkerékpárokat a jogszabályokban szereplő kötelező felszerelésekkel szállítjuk (pl.: sárga fényvisszaverők a villaszáron – Euro 4). A honlapon található képeken és videókban nem minden esetben láthatóak ezek a kötelező felszerelések.

A BMW S 1000 RR.

Ikon a superbike-ok között.

Az RR megjelenése már a kezdetektől forradalmat eredményezett a superbike kategóriában. Ezután folytatódott a motorkerékpár továbbfejlesztése, a kipróbált és bevált koncepciót a legmodernebb technológiák felhasználásával továbbfinomították. Ugyanakkor egy dolog állandó maradt - az RR lenyűgöző teljesítménygörbéje, és a teljesítmény tekintetében még ma is úttörőnek tekinthető. A fokozott motorozási dinamika és közlekedésbiztonság érdekében mostantól az S 1000 RR alapfelszereltségének része a dinamikus vonóerőszabályzás (DTC) is. Ennek eredményeképpen az S 1000 RR az úton és a versenypályán is a sportmotorkerékpárok telivérének tekinthető. Az innovatív technológiának köszönhetően nagyobb intenzitással élheted át a teljesítményét, mint valaha.

Az S 1000 RR dizájnja

Válaszd ki a stílusodat.

Lélegzetelállító megjelenés, színtiszta teljesítmény vagy valódi versenyzés: csak rajtad áll. Az S 1000 RR három színváltozatban kapható: szürke / fekete, piros / fehér és fehér / kék / piros.

Piros / Fehér

Erőteljes és szembetűnő: a piros keréktárcsa dizájncsomaggal az RR a dinamikus teljesítményre helyezi a hangsúlyt.

Szürke / Fekete

A szürke / fekete fényezés még jobban kihangsúlyozza az S 1000 RR elegáns és kifinomult megjelenését.

Fehér / Kék / Piros

A keréktárcsa dizájncsomaggal kiegészítve ez a színváltozat egyértelműen a versenysport-géneket és a BMW Motorsport iránti elköteleződést hangsúlyozza.

Így néz ki egy győztes. Erőteljes és bármikor készen áll a rajtra.

Az RR igazi superbike - és ez a megjelenésére is igaz. Különleges osztott fejidomjáról és aszimmetrikus első fényszóróival azonnal felismerhető. A borotvaéles flyline rendkívül letisztult kinézetet kölcsönöz a motorkerékpárnak, kontúrjai és formái tökéletesen kiegészítik egymást. Az egyenesek és ívek harmóniáját sugározza a jármű elejétől a végéig, tobábbá láthatóan érzékelteti kimagasló teljesítményét. Az RR osztozik veled a színtiszta gyorsulás és sebesség iránti vágyban.
+ További információk

Soros négyhengeres motor

146
kW (199LE) 13 500 ford./percen
999
cm³ hengerűrtartalom
3,1
s gyorsulás 0-100 km/h
208
kg saját tömeg feltöltött üzemanyagtartállyal/menetkészen
Víz-/olajhűtéses soros négyhengeres négyütemű motor

Meggyőző tények. Lenyűgöző teljesítmény.

Meggyőző tények. Lenyűgöző teljesítmény.

Az S 1000 RR folyadékhűtéses soros négyhengeres motorja 146 kW (199 LE) teljesítményre képes 13 500 ford./percen, és 113 Nm maximális nyomatékra 10 500 ford./percen. Lenyűgöző adatok, amelyek érzékelhetőek a motoros számára. Az alapfelszereltség részét képező dinamikus vonóerőszabályzás (DTC) jelentősen nagyobb biztonságot ad még ilyen szintű teljesítmény mellett is.

+ További információk

Tapasztald meg az S 1000 RR felejthetetlen hangját

Az S 1000 RR jellemzői

Osztott fejidom nagy légbeömlővel.
Verseny sport-fékbetétek.
Műszerfal analóg fordulatszámmérővel.
BMW logó.
Tipikus kopoltyú profil.
Lengővilla a versenysportok világából.
Valódi karcsúság.
Kipufogórendszer.

A jobb teljesítmény garantált.

A jobb teljesítmény garantált.

Számos részlet gondoskodik róla, hogy még intenzívebben tapasztalhasd meg az S 1000 RR teljesítményét, és még jobban átlásd a forgalmi helyzeteket. A három menetprogram, a "Rain", "Sport" és "Race" gondoskodik az elektromos gázmarkolat, ABS és ASC optimális koordinációjáról, még változó körülmények között is. A dinamikus vonóerő-szabályzás (DTC) és az ABS, amelyek az alapfelszereltség részét képezik, még nagyobb biztonságot adnak. Az elektromos gázmarkolat lehetővé teszi a motorkerékpár hatalmas erejének még finomabb és direktebb elosztását.

A kivételesen magas felbontású műszerfal tisztán megjeleníti a kiválasztott beállításokat a közúti sebesség és a fordulatszám mellett. Ezáltal mindig optimális áttekintést biztosít az RR teljesítményéről és a beállításokról.

+ További információk
Az összes fontos technológiai jellemző áttekintése.
  • Kipufogórendszer: a motorosra és a hajtásra optimalizálva.

    A kettős áramlású hátsó kipufogó fokozott nyomatékot ad az alacsonyabb sebességtartományban, valamint javítja a hengerek feltöltését. Ez csökkenti a kipufogógáz ellennyomását is a fokozott teljesítményért. Az új EU 4 előírásoknak és zajszintre vonatkozó szabványnak is megfelel teljesítményvesztés nélkül.

  • Dinamikus csillapítás-szabályzás (DDC): beállítás ezredmásodpercek alatt.

    A Dinamikus csillapítás-szabályzás (DDC) ezredmásodpercek alatt a pillanatnyi motorozási helyzethez optimálisan beállítja az elektronikus vezérlésű futóművet. A DDC vezérlőegység 10 ezredmásodpercenként dolgozza fel a többek között a tapadással, dőlésszöggel és lengéscsillapító visszajelzésével kapcsolatos adatokat. Neked motorosként ez azt jelenti, hogy az RR beállításai mindig optimálisak a lengéscsillapító húzó- és nyomófokozati csillapítására vonatkozóan. A felfüggesztés beállításai terén hozott kompromisszum tehát már a múlté.

  • Kipörgésgátló (DTC): tökéletes alkalmazkodás még döntött helyzetben is.
    A már alapfelszereltség DTC (dinamikus kipörgésgátló) jelentős mértékben hozzájárul a magas szintű vezetési dinamikához és kiváló útbiztonsághoz. A dinamikus kipörgésgátló (DTC) felbecsülhetetlen segítséget nyújt, különösen változó útviszonyok között, az alacsony szintű tapadást biztosító felületeken és a súrlódási koefficiens hirtelen ugrásai esetén. A hátsó kerék pörgését az ABS érzékelők és a szögsebesség-érzékelő észleli, a motorvezérlő rendszer aszerint módosul a lehető legjobb tapadás érdekében. A DTC felismeri emellett a megdőlést is, és figyelembe veszi a szabályozás során. A DTC optimális beállításokkal rendelkezik az aktuálisan kiválasztott menetprogramhoz. A Pro menetprogram kapcsán a DTC +/- váltás lehetővé teszi a kipörgésgátló egyéni beállítását az eltérő tapadási viszonyok esetén. A DTC egyénileg kombinálható minden egyes menetprogramhoz, ezáltal mindig maximális biztonságot nyújt a motorozás során.
  • Alváz: agilitás és tapadás tökéletesítve.

    A 66,5°-os kormányszög, 1438 mm-es tengelytáv és lengővilla-forgáspont ideális kombinációjával elérhető az agilitás és iránystabilitás optimális elegye. Az S 1000 RR alváza is a színtiszta menetteljesítményhez igazodik. A felfüggesztés geometriája révén a motorost nagyon kellemes érzéssel tölti el az első rész. A magas szintű agilitás, könnyű kezelés, a hátsó kerék mechanikus tapadása és a hátsó kerék sebességtartományára vonatkozó visszajelzés csak tovább fokozza az S 1000 RR vezetési élményét.
  • Pro sebességváltás-segéd: sebességváltás a versenysport világából.

    A Pro sebességváltás-segéd a versenyzők által ismert és szeretett funkció. Blipper funkcióval lehetővé teszi az egyszerűbb, tengelykapcsoló nélküli le- és felváltást. Így mindig erősen markodban tarthatod a kormányt. A terhelésváltozás hátsó kerékre gyakorolt hatása is jelentős mértékben csökken, amely jobb sávtartást eredményez. És nem utolsó sorban a Pro sebességváltás-segéd is csökkenti a váltás időtartamát. Megtanulod szeretni – és nem csak akkor, amikor a határaidon belül mozogsz.
  • Kovácsolt kerekek: a versenypályáról az utakra.

    A gumiabroncsok és kerekek döntően meghatározzák az útfelszínnel való érintkezést. A legjobb: HP kovácsolt kerekek is kaphatók opcionális tartozékként, járműtípus-jóváhagyással. A méretek: SP C 120/70 ZR 17 elöl és SP 200/55 ZR 17 hátul. A most már alapfelszereltség dinamikus kipörgésgátló (DTC) pontosan illeszkedik a gumi méretéhez, így a lehető legoptimálisabban teljesít meghajtás során.
  • Menetprogramok/Pro menetprogram: minden útra, minden motorosnak.

    A Rain, Sport és Race menetprogramok ABS-sel az S 1000 RR alapfelszereltség részét képezik. A "Slick" és "User" mód Pro menetprogram opcionális tartozékként is hozzáadható. A User (Felhasználó) móddal a Slick módtól eltérő DDC-beállítás adható meg. Ezáltal két "alvázbeállítást" is kiválaszthat és tesztelhet vezetés közben, egy gombnyomással.
  • Kijelző: több információ egy pillantásra.

    Az S 1000 RR műszerpaneljr tisztán megjeleníti a kiválasztott beállításokat a közúti sebesség és motorsebesség mellett, kivételesen magas felbontással a pontos és gyors információkért. Eközben például a következő értékek és funkciók is megjeleníthetők: DDC és versenypálya-beállítások, döntött pozíció, DTC-csökkentés, köridő és az ABS-késés m/s²-ban.

Még több teljesítmény

Speciális felszerelések és tartozékok.

Biztosíts magadnak döntő előnyt: hozz ki még többet minden útból a magas minőségű HP alkatrészekkel, valamint a speciális felszerelések és eredeti BMW Motorrad tartozékok széles skálájával.

További információk

Kiemelkedő teljesítmény és stílus

Michael Dunlop

Történelmi triplázás a BMW Motorraddal.

Az S 1000 R tartozékai

Erős jelenlét az utakon