A CAN-busz technológia és a BMW Motorrad Single Wire System együtt olyan adatátviteli hálózatot alkot, amelyben mindössze egyetlen vezetéken haladnak a megfelelő jelek. Ez a vezeték számos vezérlőegységet kapcsol össze, amelyek hasonlóan helyezkednek el, mint a megállók egy buszjárat útvonala mentén (innen ered a „busz” névre hallgató technológia), ezáltal a vezérlőegységek folyamatosan hozzáférnek a rendszer összes adatához.
A technológia alapelve, hogy egyetlen hálózatba kapcsolják össze az összes vezérlőegységet, érzékelőt és fogyasztót, méghozzá egy olyan közös vezeték segítségével, amelyen későbbi rendeltetésétől függetlenül halad valamennyi jel. A hálózatnak köszönhetően a rácsatlakoztatott komponensekre vonatkozóan folyamatosan rendelkezésre áll az összes információ.
A motoros is hozzáfér az SWS rendszer adataihoz, és számos információ megjelenítésére van lehetősége a lapos információs képernyőn. A digitális kijelzőről leolvasható egyebek mellett az éppen használt sebességfokozat száma, az üzemanyag-mennyiség, a motorolaj hőmérséklete, a pontos idő, valamint a tartalék üzemanyag elérésekor az azzal még megtehető távolság. A fotocella érzékeli a környező fényt, és automatikusan hozzáigazítja a kijelző fényerejét a fényviszonyokhoz. Az analóg kijelzők kedvelőinek is elnyeri majd a tetszését a műszerfal: két fehér számlapú, kerek műszerről lehet leolvasni a sebesség és a fordulatszám értékét.
+ További információk

Még több technológiai részlet

spinner