A csillapítás az elektromos vezérlésű szabályozószelepekkel néhány ezredmásodpercen belül igazodik a vezetési manőverhez és az útviszonyokhoz, az érzékelők által mért paraméterek alapján. A HP4 például minden vezetési szituációra optimális csillapítási beállítást nyújt: többé-kevésbé feldolgozza az út hosszabb és a rövidebb ütődéseit is, így biztosítva a lehető legjobb nyomatékátadást és biztonságot. A dinamikus csillapítás-szabályozás (DDC) automatikusan reagál az olyan vezetési manőverekre, mint a fékezés, gyorsulás, illetve amikor tökéletes érintkezés szükséges az útfelülettel.
A DDC kiegészítő információkkal és funkciókkal szolgál, mint például a DDC beállítási menü kijelzése. Ebben a motoros egy gombnyomással választhat három alapbeállítás közül, melyek a következők: "Comfort", "Normal" és "Sport" – a saját igénye szerint, illetve az adott útszakasznak megfelelően.
A beállítási menüvel a csillapítás még inkább a motoros egyéni igényeihez szabható. A mechanikus beállításhoz hasonlóan a felfüggesztés beállítható, puha (-7) vagy merev (+7) értékűre. A rugó alapértéke (előterhelése) az általános módon, kézileg állítandó, 17 mm-es csavarkulccsal.
"Rain" és "Sport" üzemmódban, a DDC beállítás a lehető legteljesebb és legkényelmesebb csillapítást nyújtja, ami a vidéki utakon és a kevésbé illetve jól aszfaltozott utakon szükséges. A "Race" és "Slick" üzemmódban viszont a DDC a kiváló teljesítményre van hangolva, és a sportos vezetést támogatja, különösen a versenypályán. A lengéscsillapító beállítása merev, és folyamatosan jól érzékelhető visszajelzést ad a motorosnak a vezetési körülményekről.
Az elindulás, illetve a gyújtás ráadása előtt megtörténik a rendszer ellenőrzése, és megindul az információáramlás a motorvezérlésből, a szögsebesség-érzékelőből és a rugóút-érzékelőből a dinamikus csillapítás-szabályozás (DDC) felé. A DDC szabályozó egység rengeteg, dinamikus vezetéssel kapcsolatos információt dolgoz fel, úgy mint a hátsó rugó útja, a motor sebessége, a megkerülő szabályozás helyzete. A DTC szögsebesség-érzékelő emellett a motorkerékpár dőlésszögéről és egyéb paraméterekről is szolgáltat információkat.
A DDC fordított villáinak két villatámasza azonos felépítésű, és csak abban térnek el, hogy mi történik a rögzített csőben és a merülőcsőben. A rugóalap (rugó-előterhelés) beállítási mechanizmusa, amely 15 mm-rel (RR 20 mm) változtatható, a jobb villaoldalon található. A csillapító erő dinamikus felépítését biztosító szelep és villamos csatlakozásai a bal villa csillapítóhüvelyében található. A bal villa alsó részén található kompenzáló terület gázzal nagy nyomás alá van helyezve, és ide érkezik a zárt hüvelyben lévő csillapító dugattyúrúd által kiszorított olaj.
A teleszkópos villacsillapítás alapkivitelben holisztikusan működik, nincs különválasztva az összenyomódás és a kiengedés fázisa. Az új DDC rugós támasz egy ötvözetből készült betéttel – a csúszóblokkal – van rögzítve a vázra. A motorkerékpárokat 0 mm-es betéttel adjuk át. A jármű hátulja a két mellékelt betéttel (1,5 és 3 mm) megemelhető illetve leengedhető, így a futómű kialakítása gyorsan illeszthető az adott útviszonyokhoz és a pilóta igényeihez. Ha még egy csúszóblokkot használnak, akkor a beállítási menüben ennek megfelelően kell kalibrálni a hátsó rugóút-érzékelőt. A vázmagasság elöl a szokásos módon, a villahíd-szorítóval állítható be.
+ További információk

Még több technológiai részlet