Nem csupán elméletben hordozza magában a versenysportból származó DNS-t. Hanem a gyakorlatban is – a számok ezt mutatják. Teletankolva és teljesen felszerelve (beleértve az M csomagot is) 199 kilogram és 165 LE. Ebben verhetetlen.
Olaj-/vízhűtésű, négyhengeres, négyütemű soros motor, hengerenként négy szeleppel
80 mm x 49,7 mm
999 cm3
121 kW (165 LE), 11.000 ford./percnél
114 Nm, 9.250 ford./percnél
12,5 : 1
Elektronikus szívócsöves befecskendezés/digitális motormenedzsment: BMS-O E-Gas-szal
Szabályozott 3 utas katalizátor, EU 5+
200 km/h felett
6,2 l
144 g/km
Super Plus ólommentes (max. 5% etanol, E5) / ROZ 98 / 93 AKI
Tartós mágnessel ellátott generátor 450 watt-tal (névleges teljesítmény)
12 V / 8 Ah, karbantartást nem igényel
Többtárcsás olajfürdős tengelykapcsoló (anti-hopping) öngerjesztéssel
Körmös kapcsolású, hatsebességes sebességváltó, a motorházba építve
Lánc 525, 17/45
DTC
Alumíniumkompozit hídváz teherviselő motorral
45 mm csúszószár-átmérőjű, fordított teleszkópvilla, rugó-előfeszítés és állítható húzás- és nyomásszint
Alumínium alsó lengőkar, Full-Floater Pro, központi rugóstag, állítható húzás- és nyomásszint-csillapítás és állítható rugó-előfeszítés
120 mm / 117 mm
1.450 mm
96 mm
65,8°
Öntött alumínium kerekek
3,50 x 17"
6,00 x 17"
120/70 ZR 17
190/55 ZR 17 (200/55 ZR 17)
320 mm átmérőjű dupla tárcsafék, négydugattyús féknyereg
220 mm átmérőjű szimpla tárcsafék, egydugattyús úszónyereg
BMW Motorrad Integral ABS, részintegrál
830 mm
(alacsony vezetőülés: 810 mm, magas vezetőülés: 850 mm)
1.835 mm
(alacsony vezetőülés: 1.815 mm, magas vezetőülés: 1.858 mm)
16,5 l
kb. 4 l
2.090 mm
1.115 mm
812 mm
199 kg (M csomaggal, beleértve az M kovácsolt kerekekkel: 196 kg)
407 kg
208 kg
1) A 168/2013/EU irányelvben meghatározottak szerint, az összes üzemelési anyaggal, alapfelszereltséggel, és legalább 90%-os hasznos tankűrtartalomig feltöltve.